Adevarat a Inviat

Standard

Lumina
Invierea
Pastele

Asta-i tot ce vad. Dragalasenie. Dragalasenie. Dragalasenie. De parca toata lumea a dat in diabet peste noapte. De parca daca nu-i urezi cuiva „Paste fericit” inseamna ca va fi chiar nefericit. Iisuse, de ce nu invii tu in fiecare zi?  Macar asa oamenii o ard in texte de parc-ar vrea sa dea cu totii la Facultatea de Teatru.

Un răspuns »

  1. Nu prea am primit mesaje anu asta, si nici n-am fost in spiritul sarbatorilor. Am petrecut pastele in Dublin, am fost 10 minute sa iau lumina (pacatos mare), pana la Moara Greci la cimitir la un prieten 😦 , si inapoi in Dublin. Din cati prieteni eram, aseara ne-am gasit doar 3 si am ramas 2 la un moment dat. Getting old sucks.

    Hristos a inviat!

Lasă un răspuns

