Noul meu drog

Standard

Nu prea-mi plac jocurile de fel. Mi se par inutile si cred ca ai lucruri mult mai interesante si importante de facut decat sa te joci. Dar… Spore pur si simplu m-a dat peste cap. N-are nimic deosebit. E la fel de inutil ca si celelalte jocuri. Da’ m-a facut sa-mi doresc sa ajung mai repede acasa si sa-mi termin nivelele. Sa construiesc satucuri. Sa imi maresc tribul. Sa omor ceilalti monstruleti din celelalte comunitati.
De blog… am si uitat. Cred ca se si vede.
Si totusi parea a nu fi genul meu. Niste creaturi care distrug alte creaturi pentru a-si castiga si reface integritatea? Neah. Nu-i de mine. Asta as fi zis acum trei zile. Si totusi…
Cred ca sunt putin dependenta… putin…

Lasă un răspuns

