Primesc like dar nu ma saluta nimeni

Standard

Scriu postarea asta pentru c-am vazut enspe zeci de persoane care, vezi Doamne, se plang pe reteaua de socializare ca nu-s salutate pe strada de oamenii care le lasa like’uri si comentarii.  Am aproape 3000 de prieteni pe facebook din care cu foarte putini stau de vorba iar pe altii, si mai putini, ii vad pe strada. Pe unii habar n-aveam ca-i am in lista. Pana la urma cine-i dement si fara lipsa de ocupatie sa tina minte 3000 de fete doar asa… ca sa salute oamenii pe strada.
In primul rand dau like la o poza, chiar daca nu cunosc persoana, pentru ca-mi place poza. Asta nu inseamna ca imediat ce vad omul pe strada trebuie sa-l salut; sau sa fiu salutata. In definitiv n-am nimic mai mult de discutat cu persoana aia decat ca-mi place o poza de-a ei.
In al doilea rand in ce hal de plictisit tre’ sa fii ca sa tii minte toti oamenii care ti-au dat like vreodata si sa te superi cand nu te saluta pe strada? Ca sa vezi ce mare deceptie…
Frate, poate-mi displace fata ta dar ai o poza prea faina ca sa nu-i dau like. Ca pana la urma de asta-i facebook’ul: sa dai like-uri cand ti-e prea lene sa lasi un comentariu.
Eu n-am pretentii sa ma salute prietenii de pe facebook pe strada. Dimpotriva, mi s-ar parea si putin penibil sa treci pe langa om, sa te salute si tu sa incerci sa-ti dai seama care din toate alea 3000 de fete este.

6 răspunsuri »

  1. Si cand te gandesti ca poate mai ai si din alte judete si sa mergi ce stiu eu prin Iasi, Brasov sau alte judete si sa te astepti sa te salute aia pe care ai pe Facebook din judetul respectiv :))

Lasă un răspuns

