Hateri

Standard

Ai ochii inegali. Ai nasul mare. Ai picioare strambe. Ai buze subtiri. Esti gras/ a.  Esti hidos/ hidoasa. Ai urechile mari. Esti antipatic/ a. Ai fata de spate. Ai dinti mari si galbeni. Ai mainile mai lungi decat picioarele. Ai un buric scarbos. Ai gesturi de gay. Ai o freza nasoala. Nu stii sa legi doua cuvinte. Te agiti mult si degeaba. Ma obosesti. Te critic. Nu-mi placi.

Asta nu inseamnea c-as fi „hater”.

Ma enerveaza pustii astia care traiesc in familii faine si care au portile deschise spre toate posibilitatile si-au obosit de-atata bine. Abia v-a dat parul la cur; abia ati invatat sa vorbiti; abia v-ati format cateva principii si aveti impresia ca aveti „hateri” si ca sunteti in asa hal de importanti incat lumea traieste doar pentru a va critica pe voi. Nu! Daca nu-mi place fata ta nu inseamna ca-s invidioasa pe succesul tau. Succes!?! Sa fim seriosi. Orice fraier se poate trezi dimineata si sa-si propuna sa faca un filmulet pe youtube in care sa manance enspe kile de cacat; o postare vai de capu’ ei pe blogspot juma’ copy-paste si juma’ dintr-o revista sau niste versuri aruncate intr-o tentativa de melodie hip-hop pe negativul lu’ Lady Gaga.
Frate, eu intr-adevar nu te plac. Daca imi irosesc cinci minute din viata sa-ti dau un comentariu prin care sa-ti explic de ce esti atat de prost, nu inseamna ca in secret imi doresc sa fiu ca tine. Incerc sa salvez societatea. Pentru ca tu, la un moment dat, te vei reproduce. Si daca eu nu sunt acum un bun samaritean atunci copii tai vor fi la fel de prosti ca tine. Si n-avem nevoie de asta.
Ma enerveaza oamenii care se cred importanti cand, de fapt, nu sunt deloc. Pentru ca internetul a ajuns sa fie un loc atat de mic incat prostia unora a ajuns sa-si dea play singura.

4 răspunsuri »

  1. Unii oameni doresc cat mai multa atentie, indiferent de unde vine si cum o obtin. Gen, rapanoasele alea de la TV, care sincer arata ca dracu, dar ele-s vedete ca au supt pula unui fotbalist si au fost filmate sau chestii de genu. Oameni fara educatie, oameni obisnuiti cu o viata usoara, care cred ca toate vin de la sine, ca parintii lor o sa fie intotdeauna langa ei sa-i stearga la cur si sa le pupe buba cand se lovesc :)). Mai am si eu cunostinte din astea care mor de stres ca-i vorbesc oamenii pe la spate, ca au dusmani si etc. De unde dracu sa ai dusmani ? Si de ce naiba te uiti in gura oamenilor? Pai daca am sta toata ziua sa ne gandim ce vorbesc altii despre noi n-am mai produce nimic, s-asa multi suntem degeaba pe planeta asta.

    Prea multa fudulie, prea mult timp pierdut aiurea, prea multa prostie.

    • Deja incepe sa-mi fie rusine.
      De fiecare data imi lasi un comentariu asa… mare… si cand apas pe casuta de „raspunde” imi apare un spatiu la fel de mare ca sa-ti raspund si eu la fel de mult. Da’ de unde…
      N-am ce sa zic altceva in plus. Decat, poate, ca mi-as dori sa-mi citesti mintea si sa-mi faci tu postarile dinainte :lol:.
      Sa stii ca si ai mei, cel putin mama, e tot cam asa. Are impresia ca are dusmani si ca e cea mai cunoscuta in oras si ca oamenii o vorbesc din invidie. Lucru pe care nu l-am suportat niciodata…

      • Mai, sa-ti zic o chestie. N-ai sa fii niciodata fericita, si asta din cauza faptului ca ai ceva in cap, dar o sa inveti sa mai lasi de la tine, sa-ti faci un anturaj cu un IQ mai ridicat si sincer, eu cred ca ai sa faci ce-ti doresti in viata, atata timp cat o sa-ti dai interesul.

        Era vorba aia „Daca eram mai prost, eram fericit.” si sincer, sunt 100% de aceeasi parere. Nu te schimba niciodata, fii o persoana desteapta, o persoana curioasa, ia si-i critica pe astia mai slabi de inger, dar vezi sa nu exagerezi, ca atunci chiar iti faci dusmani si niciodata sa nu te pui cu prostu, ca n-are minte multa (te aduce la nivelul sau si te bate cu experienta). Si vezi sa nu judeci o persoana fara sa o cunosti, deobicei, daca ne asemenam ai tendinta sa-i cataloghezi inca de la inceput, dar nu e bine, am prieteni de tot felul, mai cu bani, mai saraci, mai destepti, mai putin, dar am reusit sa gasim ceva comun si unii chiar au fost de acord sa se schimbe, sa se integreze in anturaj si e frumos.

        Viata e frumoasa, dar pana nu ajungi pe picioarele tale, nu poti sa zici ca traiesti (asta nu e pt tine).

        Nu ma mai uit daca am scris calumea, dar vreau sa te felicit pentru mentalitatea ta.

        BTW, am si eu blog dar n-am mai scris.

Lasă un răspuns

