O sa am o meserie oribila

Standard

Nu! N-o sa fac o meserie care-mi place. O sa fiu exploatata in asa hal incat o sa ma plictisesc si o sa ajung sa detest ceea ce fac.
Cat esti mic toata lumea incearca sa-ti explice ca e ok sa te pregatesti pentru viitor cu ceva ce-ti face placere.
Eu o sa am o meserie oribila. Si in timpul liber o sa fac ceea ce-mi place intrebandu-ma daca m-as simti ca-n vacanta daca as lucra undeva unde chiar mi-ar face placere.

5 răspunsuri »

  1. E prea devreme sa stii. Si oricum, every job has it’s ups and downs. Nu stiu daca este persoana care sa nu fi fost stresata macar odata la locul de munca. Nu poti sa gasesti un loc de munca fara stres, dar poti gasi unul cu un program foarte flexibil sau in care sa calatoresti mult, si uneori compenseaza. Dar faptul ca faci ce-ti place, most of the time, la munca ajuta enorm.

Lasă un răspuns

