Azi am fost la biserica

Standard

Stiu ca e 1 aprilie da’ luati-ma in serios…

M-a carat maica-mea dupa ea M-am trezit cu forta la opt fara cinspe si-am mers la biserica.
Acolo lumea merge sa se roage si sa-si mai spele din pacate. Si sa se-nchine, si sa-si faca cruci, si sa pupe icoane si sa pupe covoare pe care alti enspe zeci de oameni au calcat. In mintea mea era pace. Si ma gandeam cum ar fi daca te-ai duce fumat in biserica.
Si credeam ca religia e religie; biserica e biserica; si Dumnezeu e tot un Dumnezeu si-i bun, si iertator, si intelegator si ca nu exista alta regula decat aia de-a fi un bun crestin. Da’ azi am vazut c-au impartit unitatea in doua: in stanga femei si-n dreapta barbati. Plus babele alea stafidite care stateau pe scaune si se uitau la toata lumea. Cel putin eu m-am simtit privita. Si a intrat una cu capu’ descoperit in biserica si-n momentul ala ochii tuturor s-au atintit asupra ei, popa s-a oprit din cantat, femeile din fata s-au holbat la ea. Fratilor, n-a facut o crima. Eu nu i-am dat mai mult de 14 ani. Dar cum isi permite ea sa greseasca cand toata lumea de-acolo era asa credincioasa. Hai sa fim seriosi! Trebuie s-o legam de turla bisericii si sa-i dam foc.

Eu am stat langa o femeie asa:Cara canta de mama focului si care se uita in ochii mei si-mi arunca un „Doamne-ajuta” la fiecare zece minute.

P.S: Si cand am iesit afara, ghici ce?, ningea.

Lasă un răspuns

