Saptamana altfel

Standard

Niste mari bulangii. Atat pot sa spun despre aia din ministerul educatiei.
Bai frate… inteleg ca esti calic si nu vrei sa-mi dai trei saptamani de vacanta. Da’ lasa-ma in pana mea sa fac scoala macar. Daca ma duc sau nu la ore e treaba mea. „Scoala altfel”… ca sa vezi. Ca alt cacat n-ati mai putut inventa.
Liceul meu mi se pare, si in momentul asta, cel mai de cacat. Nu stiu cine a inventat activitatile astea dar e un mare dobitoc.

Luni:

  • Excursie in cetatea Moldovei – Iasi -> i-auzi… excursii ne trebuie noua. Voi nu mai puteti de bine fratilor.

  • Vechi lacasuri de cult din municipiu – vizita de documentare la biserica Adormirea Maicii Domnului -> N-am mai fost la biserica de patru ani. Si-apoi toata lumea stie ca un popa n-o sa faca mai mult decat sa te spovedeasca sau sa te impartaseasca. Ioc lacas de cult; atunci ioc si eu spovedid. Ca nu tre’ sa-mi stie mie un om secretele. Daca Dumnezeu exista, atunci sigur le stie. Si mai stie si daca-mi pare rau cu adevarat pentru ele sau nu. Ca face slalom cu gandul printre oamenii astia din gramada si ma gaseste si pe mine.
  • Excursie la Marasesti – Mausoleul eroilor -> alta excursie… coa’… oare vi se pare ca sunt ruda cu bcr’u?
  • Experimente distractive de chimie -> cand eu nu-s in stare sa tin un pahar Berzelius in mana
  • Matematica distractiva -> cand eu am 3 la mate?
  • Campionatul scolar de fotbal -> cand eu nu fac diferenta dintre atacant; portar si omu’ care sta pe banca?
  • Cultura romaneasca, cultura europeana – simpozion -> si sa aud vreo doua ore cum cateva femei mananca o gramada de cacat despre cultura de parca chiar ar sti ce-i aia
  • Fizica distractiva -> materia mea preferata… sau „hai sa fim sarcastici”

Nu-s pretentioasa. Si pot fi intelegatoare. Da’ in afara de excursii nu prea ai unde sa te duci. Si asta e abia de luni… stai le vezi pe alea de marti; miercuri; joi si vineri. Da’ poate-n alta zi.

Lasă un răspuns

