Aberatiile de sambata

Standard

Bai… nici nu stiu cum sa incep.
O iubesc pe bunica-mea. Ma intelege mai mult decat ma intelege mama. A stat cu mine, m-a ascultat si a facut cunostinta cu prietenii mei cand maica-mea n-a avut rabdare si chef de mine. Ca de obicei, de altfel.
Da’… s-a mutat la mine de ieri. Si cu toate ca e singurul meu sprijin din familie, parca nu-s asa incantata. Imi place ca ma lasa sa-i folosesc cremele: anti-cearcane; de maini; de fata; de corp. Ca maica-mea e prea calica si le tine pe-ale ei numa’ pentru ea.
Si totusi…
Pe maica-mea o vad si o suport doar sapte sau zece ore pe zi. Asa cu bunica… intr-un fel simt ca mi-e furata intimitatea. Imi place sentimentul ala cand raman singura si pot sa-mi fac de cap. Pot sa ascult ce muzica vreau, cat de tare vreau, pot sa-mi fac orice mancare vreau, pot sa-mi asez lucrurile prin camera cum vreau. E fain. Ca nu ma bate nimeni la cap. Bine, nici bunica-mea nu ma bate la cap. E o femeie ideala. Si intelegatoare. Si desi are aproape 60 de ani [cred ca are 54… sau ceva de genu’] arata bine si se imbraca fain. Da’ ma simt mai bine cand sunt doar eu cu mine. Fara sa ma intrebe nimeni ce-am patit. Fara sa se bage cineva in sufletul meu. Adica am nevoie sa respir… uneori.
Da’ ea s-a mutat numa’ temporar. Lucru care… nu pare ca-i asa rau.

Anyway…

Am vazut o copila de 10 ani la un balcon, la parter, dupa ce-am vazut o cutiuta de ocb’uri pe jos. Si mi-am imaginat-o peste vreo 5 ani cum s-ar ascunde in spatele unei scari, la doua blocuri distanta, sa-si fumeze tigara sau, mai rau, sa traga o liniuta. Se juca la geam cu un clopotel si fata ei… nu stiu… parea asa incantata. Prea incantata. Si are fata de drogata in devenire. Cine altcineva s-ar mai bucura de-un clopotel? Dupa ce-a trecut Craciunu’…

Un răspuns »

Lasă un răspuns

