Tristelor!

Standard

Pot sa spun doar ca m-am saturat sa vad cat de disperate sunt unele pe facebook sau pe mess. E peste puterea mea de intelegere cum e posibil sa le vezi zi de zi, face2face pe la liceu sau prin oras, asa de fericite si virtual sa fie asa de… profunde!?! Sau molipsitor de dramatice!?! Triste? Cum sa le spun? Au asa o tenta de emo incat suvitele lor se taie singure. Si mie mi se taie pofta de mancare.
Nu trebuie sa faci o tragedie ca tipu’ pe care-l placi nu te suna sau nu-ti trimite mesaje. Poate nu te merita. Si daca stai bine sa te gandesti nu esti decat o plictisita fara chef care nu face altceva decat sa se ascunda in spatele unui cliseu lacrimogen. Am trecut si eu prin asta. Am asteptat si eu sa fiu sunata si sa primesc mesaje pana mi-am dat seama ca nu fac altceva decat sa-mi pierd timpul. Poate si el asteapta acelasi lucru. Au trecut vremurile in care baietii faceau primul pas. Si daca nu… sa stii ca in spatele imaginii de baiat rau si sigur pe el se ascunde si putina timiditate.
Dar orice ai face… inceteaza. Chiar acum. Nimanui nu-i pasa ca esti in asa hal de trista si doborata. Ca de fapt nu esti. Hai recunoaste. Un pic – un pic tot vrei sa te dai in spectacol. Si daca o sa dai un search pe google si la niste mesaje putin mai optimiste poate o sa atragi ceva mai bun decat ceea ce crezi ca vrei sa ai.

4 răspunsuri »

  1. eu cred ca vor doar atentie….strigatul lor disperat e doar nevoia de-a fi implicata in ceva, integrata intr-un grup, remarcata si inteleasa. pacat ca-si dau seama dupa mult timp ca nu rezolva mare lucru in acest mod. timp pe care l-au pierdut inutil.

  2. Drama sells 🙂 .

    Prea mult timp liber, ce pot sa zic, lipsa de subiecte de conversatie. Daca ar pune mana pe o carte in loc sa stea pe facebook/messenger sa astepte sa fie bagate in seama, oricum conversatiile decurg la fel tot timpul si sunt o pierdere de timp. Nu mai bine pui mana pe o carte, inveti ceva, vizionezi un film, un documentar, un serial, iti ocupi timpul, asta in cazul ca nu vrei deloc sa inveti :)) . Eu tot pun accentul pe invatat in primul rand, ca sincer nu-mi amintesc ca in liceu sa fi avut timp sa ma plictisesc in cursul saptamanii din cauza temelor si nu aveam internet (defapt aveam dar doar dupa ora 10 seara cand erau apelurile telefonice mai ieftine si mergea ca dracu 🙂 ). Singurul lucru care ma intrista era tema la matematica :)) .

    • Ce zici ca data viitoare sa-mi lasi un comentariu asemanator si sa postez eu ceva dupa?
      Nu de alta… dar ma lasi fara cuvinte si nu pot s-o zic mai bine ca tine. Nu cred ca poate cineva :)).

Lasă un răspuns

