Ultimele cinspe ore

Standard

Ce dracu?!?! Sunt sigura careia i se pare ca timpul zboara? Mai ieri aveam noua ani si-am primit prima mea fusta in carouri, ca asa se purta pe atunci. In schimb azi e ultima mea zi de la saispe ani. Parca nu ma pot obisnui cu ideea ca am deja 17.
Stiu ca nu-i nimic deosebit si maine cand o sa ma trezesc va fi totul exact la fel. Da’ intr-un fel sunt constienta ca nu prea sunt constienta ca mai am foarte putin si va trebui sa dau ochii cu lumea si sa lupt cu ea ca sa-mi castig eu propria existenta. Ei, ca sa vezi.
Deocamdata inca sunt la liceu. Si e mult mai simplu sa-mi imaginez cat de roz si plina de unicorni plutitori e lumea din spatele usilor. Nu-i asa, stiu. Da’ pana termin doispe clase asa vrea sa mi-o imaginez.

Si totusi… mai sunt cinspe ore si fac 17 ani.

Lasă un răspuns

