Democratie; totalitarism si comunismul rus

Standard

Jur c-am incercat sa invat capitolul ala pentru lucrarea de la istorie. M-am asezat turceste pe pat cu caietul pe brate; l-am deschis; am rasfoit pana la 20.02.2012 – „Regimuri politice in perioada interbelica” si-am incercat sa invat, prima data, ceva din „Democratie”.
Si, pe cand incercam sa retin ca a aparut in antichitate si ca este aceea forma de organizare a unui stat in care puterea este detinuta de popor, ceva, destul de ciudat si flexibil de pe tavan, mi-a atras atentia. Adica, oare chiar as fi putut sa invat cu o panza de paianjen in camera? Si daca era panza, cu siguranta era si paianjenul. Asa ca am inchis caietul, l-am pus pe birou, am dat toata mobila la o parte, cu putin efort, si-am adus aspiratorul. Curat – luna.
Apoi iar m-am asezat turceste pe pat cu caietul pe brate. Doar ca de data asta am observat ca posterul cu frumuselul de Taylor Lautner se desprinsese putin, si cchiar n-am putut sa-l las sa pluteasca asa, in voia lui. Nu mi s-a parut corect fata de el.
L-am lipit si m-am asezat iar, tot turceste, pe pat. Am lasat-o balta cu Democratia si-am trecut la Totalitarism. Cand sa retin ca este acea forma de organizare in care puterea este detinuta de o minoritate care limiteaza drepturile si libertatile controland in totalitate societate am dat cu ochii de televizor, care desi era deschis, era pe mut. Era pe Antena 1, la Razvan&Dani, si mancau aia napolitane de casa. Mi s-a facut o pofta nebuna. Am aruncat caietul, care acum cred ca e pe undeva pe jos si mi s-a asezat cainele pe el, si-am venit la calculator unde-am accesat direct „Adauga un nou articol”.
Ei, cine stie. Poate pana plec de-acasa, la 1:30, o sa stiu macar Comunismul rus.

Lasă un răspuns

