Pot avea cinci ani

Standard

Toata lumea ma alinta

Ma iau in brate:

Ma apuca de falcute:

Se joaca cu parul meu:

Ma pupa:

Si transforma asta:In asta:

Da’ si cand ma enervez:

Pe langa aparentele de fitoasa, la care nu ajunge nimic, mai am si-o inima. Si mi s-a intamplat de atatea ori sa stau cu cineva, sa vorbim, si deodata sa ma simt de parca inca as avea cinci ani si-as putea sa ma alint. Daca as sta acum sa privesc din afara cutiei toate momentele alea, asta fiind unul din momentele in care viata ma irita si i-as trimite dracului pe toti, mi s-ar parea aiurea. Da’ cine n-are nevoie de putina inocenta? Eu sunt dependenta de inocenta. Si voi fi vesnic indragostita de copii aia care cad, se lovesc, le tremura buzica si sunt gata sa planga si, in scurt timp, ii vezi alergand si razand. Si rasul ala de copil… Doamne, e atat de molipsitor.

Lasă un răspuns

