Ma confunzi

Standard

Am auzit ca nu va place cum vorbesc; ca am o gandire de cacat; ca sunt doar o teribilista si ca habar n-am ce-i cu mine; ca n-am o viata.

E ok sa nu va placa de mine. N-am nici o pretentie in acest sens. Blogul meu e mai mult un jurnal. E normal sa ma identific cu ceea ce scriu. Doar nu dau copy-paste dintr-o carte sau din viata altcuiva. Eu sunt. Nu pot sa fiu mai cizelata doar pentru ca blogul meu e citit de mai multe persoane care nu ma cunosc. Cei care ma stiu personal n-au nici o problema cu asta. Si pana la urma cine are nevoie de oameni care judeca o persoana dupa aparente?
As putea sa ma schimb, desigur, ca sa va fac pe plac. Dar de ce as face asta cand stiu ca, desi nu va place de mine, ma cititi oricum? Nu, eu sunt modesta de felul meu. Dar si foarte realista.
Asa ca va rog acum, ca si in alte postari, sa nu ma mai confundati cu cineva caruia ii pasa. Chiar nu ma intereseaza…

Pana maine tot ce va las este un zambet asa:

Un răspuns »

Lasă un răspuns

