8 martie

Standard

Se vede ca nu m-am invatat minte. Mi-am luat-o peste bot la fel de urat ca data trecuta. Ar fi trebuit sa stiu ca asa va fi . [Am scris AICI]

Taica-meu e plecat in Germania si, cum azi e 8 martie, a mizat pe mine ca o sa-i cumpar niste buruieni sotiei lui. La 9:08 AM am iesit pe usa si-am plecat in piata.
Ii stiti pe puscariasii aia care dau zapada la o parte de pe strazi? Eu m-am intalnit cu 20. Toti la fel imbracati; toti la fel de urati. Cinspe dintre ei mi-au urat la multi ani, pe rand – ceea ce m-a amuzat putin, in timp ce prietenul lor bou, lat si inalt de doua ori cat mine, a stiut sa-mi faca o remarca de i-am aratat curul din mers si degetul din mijloc: „Ce fata frumoasa! Pacat ca-i hipioata! Cat negru la ochi, lanturi la pantaloni, blugi rupti. Ce oameni saraci pe-aici.” „Destul de saraci incat sa ne dai TU zapada la o parte„, i-am trantit din mers fix intre ochii aia nespalati.
Si-am ajuns in piata unde-am fost impinsa de vreo cinci oameni in directii diferite intr-un interval de doua minute.
Am dat 50 de lei pe 5 trandafiri rosii, pentru ca asta a fost pretentia lu’ taica-meu – nu pentru ca maica-mea chiar ar fi meritat banii si florile astea. Toata lumea se holba la buchetul meu de trandafiri si-mi zambea. De fapt femeile fara flori in mana, pentru ca mai exista si-asa ceva, ma priveau cu coada ochiului si citeam putina invidie din expresia fetei lor. Da, nu erau flori pe care le-am primit ci pe care trebuia sa le ofer, dar m-am simtit bine pe moment. Femei la 50-60 de ani care sa se uite la mine urat doar pentru ca eu pot avea in brate un buchet de cinci trandafiri pentru simplul fapt ca exist si ele nu se pot multumi decat, poate, c-o pensie si-un barbat impotent acasa.
Miaca-mea lucreaza la un aprozar. Si-am avut de gand sa-i duc acolo florile. Mainile mi-au inghetat ingrozitor pe drum. Ma dureau, ma mancau, ma usturau. Da’ am zis ca mai am putin de mers si cand o sa-i vad ochii umezi de caprioara si recunostinta falsa o sa ma incalzesc. Fix un cacat. Maica-mea nu era acolo. Habar n-am unde era si unde este acum, dar inca o data m-a facut sa par o idioata.

Si parerea mea e ca ziua asta-i de cacat; c-am facut un efort ampulea;  si ca mai bine stateam acasa, la caldura.

Lasă un răspuns

