Azi eram intelegatoare

Standard

Au mancat azi astia o gramada de cacat cand au vorbit despre zodia pesti. M-au mintit in ultimul hal. Si-au batut joc de viata mea. M-au umilit. Nu cred ca-mi voi mai reveni vreodata.

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.nu.

Acum o saptamana mi-au spus ca sunt predispusa la un atac de cord. Asa ca nu m-am agitat prea tare. Mi-am zis ca nu vreau sa umblu prin spitale sau pe la morga.
Azi mi-au spus ca sunt foarte intelegatoare si ca voi lega vechile prietenii; sau ca ma voi impaca cu cineva; sau ca ma voi certa si impaca cu cineva. Nu, nu si categoric nu.
Cine sa-i mai creada si pe astia? Am fost toleranta degeaba pentru ei.

Lasă un răspuns

