Un nimic, doar ca mi se pare

Standard

Mi se pare ca oamenii extrem de fericiti apar doar pe copertele de la caietele studentesti.
Mi se pare ca femeile perfecte apar numa’ prin videoclipuri la Beyonce si prin reviste.
Mi se pare ca oamenii care au cu adevarat ceva de spus s-au ascuns prin casele lor si toti ratatii care se simt vedete au invadat televiziunea.
Mi se pare ca cei care au cu adevarat talent habar n-au sa se promoveze.
Mi se pare ca familiile alea mari si fericite sunt doar pentru filme.
Mi se pare ca iubirea e doar pentru carti.
Mi se pare ca sfaturile bune, in prezent, le primesti numai din cantece.
Mi se pare ca adevaratele lectii le inveti din experienta si nu din scoala.
Mi se pare ca de-o vreme totul e cu susul in jos. Mucosi de 11 ani stau la coltul blocului, isi pierd virginitatea prin scari de bloc sau toalete publice, se cearta cu parintii de la bani&tigari si sunt in stare sa bage cutitul in tine daca nu faci asa cum vor ei. Si-ar fi frumos ca eu sa fiu singura care si-a dat seama de chestia asta. Dar totul e atat de evident si… ciudat… incat lumea nici nu mai ia in seama chestiiile astea. Nu li se pare ceva normal da’ cu toate astea e doar o chestie pe care trebuie s-o ignori.
In final,
Mi se pare ca indiferenta a devenit o virtute si ca primeaza in societate.

Lasă un răspuns

