Mihai Traistariu

Standard

In realitate e chiar si mai urat; si mai pitic; si c-un inceput de chelie mult mai vizibil. Alura asta de om matur, aparenta asta de persoana inteleapta intra intr-un contrast prea puternic cu cel care era el in Valahia.Vorbind, pana si-n prezent, de parc-ar fi strans de coaie a ajuns sa se certe pe la televizor cu diverse fosile doar pentru ca-i un plagiator ordinar care stiind ca poate canta de parc-ar fi futut in cur de-un ciobanesc german care ronatie un dentastix, si sa impresioneze prin faptul ca ridica 5 octave, crede ca-si permite sa se intinda mai mult decat ii e pilota.
Nu-mi place de el. Mi se pare narcisist. Nu ca l-as cunoaste personal, da’ orice persoana care fura si dupa aceea sare de mot in sus nu este, in mod cert, de nasul meu. Totusi am standarde mai inalte. Oricine are. Zambetul lui giocondian nu ma impresioneaza pentru ca in mintea mea, atunci cand il vad, nu se deruleaza decat piesa asta:

Ma doare-n cur ca scuza lui eterna ar putea fi faptul ca in adolescenta a fost un golan teribilist care a incercat sa atraga atentia prin ceva. Ma pis pe argumentele lui. Nu-i ca si cum mi-ar pasa cu adevarat c-a fost sau inca este un virgin frustrat care canta despre pasarici si la prima vizualizare pe youtube deja ii crestea pula cu-n centimetru. Nu-mi pasa deloc. Doar ca ma enerveaza cand unii oameni primesc respect moca doar pentru ca mama natura a fost ceva mai inzestrata. Pentru cinci octave? Fratilor! Daca promiteti sa ma venerati pe mine pentru tot restul vietilor voastre promit ca omor pe cineva si va dau de pomana dupa. Corzile lu’ Traistariu nu va tin de foame, asa-i?

Lasă un răspuns

