Ochi cu zoom

Standard

Ai observat vreodata cum ce ai scris pe-o pagina intreaga de caiet studentesc intra pe juma’ de pagina de caiet normal cand iti faci o copiuta? Asta ipotetic vorbind ca doar nu esti cretin sa-ti faci o fituica de juma’ de pagina. Sau esti?
Azi am dat lucrare la fizica. Mai dau lucrari si la alte obiecte dar fizica e singura ora in care, in gand, il intreb pe Dumnezeu de ce n-a inventat ochii cu zoom. Iti dai seama ce tare-ar fi sa vezi din banca de la tine la o distanta de 5 centimetri in lucrarea lu’ aia din fata care e o tocilara si care, da-o dracu, niciodata nu-ti da sa scrii de la ea nici daca-i spui ca viata ta depinde de asta. Iti dai seama cum ar fi la bac? Iti dai seama?
Tare-as vrea, cateodata, sa nu-mi mai fie lene sa invat. As avea numai note mari. Mai stiu pe unii care isi invata o lectie si dupa aia uita niste cuvinte, niste date, niste termeni. Bai tata! Eu cand am invatat daca se mai intampla sa mai invat , invatat se cheama. Nu incurc; nu inlocuiesc; nu uit. Da’ mi-e prea lene sa invat niste chestii care oricum n-o sa-mi trebuiasca la nimic. Oricum profesorii o sa vorbeasca si-o sa predea cate 50 de minute si tot ce o sa-mi aduc eu aminte peste o zi va fi doar: „blablabla nesimtitilor blablabla nu mai radeti blablabla fiti atenti blablabla”. Atat.

Lasă un răspuns

