Aviz de exmatriculare [2]

Standard

A venit…

Cand am ajuns in scara, dupa scoala, plicul din cutia mea postala mi-a atras atentia. Timpul a incetinit. Era un plic alb cu un timbru si cu doua stampile pe care era scrisa adresa si numele lu’ taica-meo. Timpul a incetinit si mai mult. L-am desfacut si inauntru era exact ceea ce-am asteptat de o saptamana: avizul.
Daca fericirea mea ar fi o pizza uriasa jur ca as taia cate o felie si v-as da voua tuturor care cititi postarea asta.

Catre doamna X,

1.Eleva Y inscrisa in anul scolar 2011/2012 in clasa z se sanctioneaza cu PREAVIZ DE EXMATRICULARE au scris cu litere mari, in pula mea, sa para si mai amentintator, . Conform art. 125 alin.(1) din Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, pentru acumularea unui numar de 23 de absente nejustificate. pentru 23 de absente? chiar asa? da-va-n pula mea!
2.Sanctiunea este insotita de scaderea notei la purtare cu un punct si se consemneaza in registrul de evidenta a elevilor, in catalogul clasei si se mentioneaza in raportul consiliului clasei la sfarsit de semestru/ an scolar.
3.Sanctiunea se inmaneaza parintelui, sub semnatura.
4.blablabla
5.blablabla

Am uitat sa ma ciupesc, sa vad daca-i pe bune. Au – Au – Au – Au -Au. Da! E pe bune. Dupa zece zile de suspans, in care n-am mai fost om si-n care m-am culcat si m-am trezit cu aceeasi grija pe creier, se pare ca cineva acolo sus, care ma iubeste, vrea sa ma faca sa zambesc.

Se pare ca v-ati rugat pentru mine.
Pace voua

Lasă un răspuns

