Gânduri [64]

Standard

Mi-ar placea ca si parintii mei sa inteleaga:

-ca atunci cand ies cu un baiat nu inseamna ca este iubitul meu;
-scoala e mai grea acum si eu incerc sa dau cei mai bun din mine;
-sunt adolescenta si asta poate explica prin mai putine cuvinte comportamentul meu din unele zile;
-incerc sa iau cele mai bune decizii pentru mine;
-chiar daca nu pare si chiar daca nu e suficient de matur pentru ei pot sa sufar dupa un baiat chiar daca zambesc, sunt vesela si le spun ca sunt bine… asta daca ma intreaba;
-sunt tanara si-mi place sa ma distrez;
-daca sunt plecata toata noaptea nu inseamna ca beau sa ma droghez;
-nu toti prietenii mei sunt o influenta rea;
-ma simt inutila de fiecare data cand ma compara cu cate cineva;

etc.
etc.
etc.
etc.
etc.
etc.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

