NU!

Standard

NU! Nu pot sa vorbesc ca ea.
NU! Nu pot sa am notele ei.
NU! Nu pot sa ma port ca ea.
NU! Nu pot sa fac lucrurile asa cum le face ea.
NU! Nu pot sa ma imbrac ca ea.
NU! Nu pot sa fiu la fel de cuminte ca ea.
NU! Nu pot sa fiu la fel de linistita ca ea.
NU! Nu pot sa scriu ca ea.
NU! Nu am bunul ei simt.
NU! N-am caietele ei.
NU! NU! NU!

Duce-ti-va-n pula mea. Cu totul.
Unul din multele lucruri care ma enerveaza este sa fiu comparata. De ce nu pot fi la fel de… nu stiu cum ca nu stiu cine? Pentru ca deja sunt eu. Oricine altcineva e luat. Dac-as fi la fel ca… nu stiu cine… ar insemna sa fiu o copie jegoasa; un xerox ieftin; o plagiatoare obosita. Si nu sunt. Nu ma mai mestecati de cur la modul grav de parca voi chiar ati sti ce vorbiti. Oare m-ati confundat cu cineva caruia ii pasa? „Oare!?!” Mai mult ca sigur. Nu sunt un status de facebook ca sa ma placa toata lumea. Si daca tu, asta care citesti asta acum si care e posibil sau nu sa ma cunosti, nu esti in stare decat sa compari oamenii intre ei doar pentru ca ti se pare tie ca nu sunt ok asa cum sunt… ei bine… nu meriti nimic. Nu dau nici doi scuipati chinuiti pe oamenii ca voi.

– The end –

Lasă un răspuns

