Un curcubeu, un unicorn si-o campie cu trifoi

Standard

„A fi fericit nu înseamnă că totul este perfect ci faptul că ai decis să priveşti peste imperfecţiuni.”

Imi place cum suna citatul asta. L-am gasit pe facebook, la poza cuiva. Ce-i drept, nu avea nici o legatura cu poza si niciodata nu m-au incantat persoanele care isi pun citate sub o poza ca sa para mai profunde. De obicei nu le citesc. De data asta nu stiu cum, dar ochii mei s-au aruncat direct pe fraza asta.

Acum o luna m-a intrebat cineva daca sunt fericita. I-am zis ca da. Acum o saptamana m-a intrebat cineva daca sunt fericita. I-am zis ca da. Ieri m-a intrebat cineva daca sunt fericita. I-am zis ca da.
Si azi am inceput sa ma gandesc serios la fericire. Chiar sunt fericita? In afara avertismentului care trebuie sa-mi vina prin posta si care imi sta pe creier de vineri Cred ca sunt. N-am aproape nici o grija in afara cacatului ala de avertisment si faptul ca inca pot sa rad in fiecare zi pana imi dau lacrimile si pana ma doare burta, e un semn bun.

Nu stiu exact ce-i fericirea. Nu pot sa o definesc. Poate ca sunt limitata, insa o definitie din dex nu m-ar ajuta sa o inteleg. Ca orice alt sentiment se simte, nu se explica. Corect?  Cineva, odata cand eram suparata, mi-a zis sa ma gandesc la ceva care sa ma faca sa ma simt mai bine. Si mi-am imaginat un curcubeu. O campie plina cu trifoi. Si-un unicorn. Nu stiu daca am fost mai fericita. Dar m-am simtit de parca eram acolo, in centrul gandurilor mele.Puteam sa ating curcubeul.

Habar n-am cum o sa fie cand o sa cresc, o sa ma trezesc in fiecare dimineata la ora 7 ca sa merg la munca, o sa imi storc mintea si nervii ca sa scot bani, si-o sa ajung obosita acasa. Oare atunci o sa fiu fericita, daca acum nu sunt? Sau acum sunt fericita si-atunci n-o sa mai stiu cum este?

E simplu: ori esti fericit; ori nu esti. Altii abia si-au dat seama, dar eu stiam: nu banii aduc fericirea ci numarul lor; ci o intretin . Asta-i tot.

Lasă un răspuns

