Infidelitatea

Standard

Niciodata n-am avut pretentia sa fiu iertata pentru un lucru pe care stiu ca nici eu n-as putea sa-l iert. Si infidelitatea este unul din lucrurile acelea pe care eu n-as putea sa le iert. Sunt extrem de geloasa si hiper orgolioasa. N-am s-o scot la capat cu astea doua defecte asortate. Fie ca e un simplu sarut sau… mai mult de-atat, nu. Nu cred c-as putea sa iert.
Atata timp cat tii la cineva cu adevarat si atata timp cat aceea persoana te merita nu inteleg de ce sa o inseli. Pentru ca eu cred ca relatiile sunt frumoase, foarte frumoase.  Aduc ceva nou in viata ta si daca gasesti pe cineva de la care ai de invatat niste lectii de viata, atunci e perfect. Insa nu poti sa te implici intr-o relatie care pur si simplu nu merge, langa cineva care pur si simplu nu te vrea si-ti arata ca sunteti impreuna doar pentru ca… nu putem lasa timpul sa treaca pe langa noi ampulea si trebuie sa facem si trebuie sa ne implicam si in chestii fara sens. Si-asa ajungi sa fii infidel. Si criticat. Si blamat. De parca ar fi vina ta ca altii habar n-au cum se intretine si se pastreaza o relatie.
N-am inteles infidelitatea pana in momentul in care am fost si eu infidela. Dar n-am vrut sa fiu iertata dupa si-am facut asta pentru ca meritam ceva mai bun decat aveam. Si-acum… sunt mandra de mine c-am stiut sa fac alegerile corecte. Voi? Puteti ierta infidelitatea?

Un răspuns »

Lasă un răspuns

