Idei preconcePUTE

Standard

Au inceput sa ma enerveze oamenii cu prejudecati. Ideile alea preconcepute ma lasa rece. Nu mai suport nici o critica nefondata. Ce-i drept… si eu aveam prejudecatile mele. Dar asta a fost acum mult timp. M-am schimbat enorm si nu stiu daca asta e de bine sau de rau. Cert e ca acum sunt mult mai intelegatoare la niste capitole. Sau poate… am fost dintotdeauna si nu mi-am dat seama? Anyway…
De ce aveti impresia ca stiti ce gandeste o persoana doar dupa aspect? Chestia asta pur si simplu ma dispera. Daca am un tatuaj imens si colorat care e la vedere; daca am un cercel in nas, trei in ureche, unul in limba, doi in buza, unul in spranceana si unul in buric; daca am dreaduri, parul lung, creasta, tuns pe-o parte sau in mijlocul capului sau daca sunt cheala; daca ma imbrac exact cum nu-ti place tie etc.etc.etc. nu inseamna ca dintr-o data sunt alta. Nu inseamna ca am nevoie sa invat sa gandesc si ca n-am o viata.
Prejudecati poti sa ai abia atunci cand faptele sau inconstienta unei persoane te afecteaza. Ca atunci cand pute dupa ea. Da, mi se pare corect sa o judeci ca nu-i in stare sa se spele si ca iti inlocuieste oxigenul cu imputiciunea ei. Mi se pare corect sa-i futi o palma, intr-un mod imaginar, si sa-l trimiti acasa sa se spele. Dar avem bun simt si nu actionam. Ei… si daca suntem in stare sa suportam o persoana care pute, de ce nu suntem in stare sa suportam o persoana care pur si simplu arata altfel? De ce le punem eitchete? De ce dintr-o data vedem, in mod imaginar, cum deasupra lor scrie: „Asa nu!”

Lasă un răspuns

