Aviz de exmatriculare [1]

Standard

Stiu ca sunt o idioata. O mega idioata. N-am dat pe la scoala trei zile si vineri, cand m-am dus, n-am fost in stare sa car dupa mine o scutire. Baga-mi-as. Mi-a scuipat dirigu’ ieri in fata o foaie pe care era scris numele maica-mii si pe care trebuia sa o semnez. Sa-mi bag pula!?! N-a inteles ca o sa-i aduc o cerere luni. S-a cacat pe sperantele mele. Am semnat, mi-a furat foaia din fata si-a plecat.
Stiu ca sunt a 10-a si ca e imposibil sa ma exmatriculeze. Asta e ultima mea grija. Sau ca o sa-mi scada un punct la purtare? Ma pis pe el. Singurul lucru la care ma gandesc e scandalul monstru de care o sa am parte. Cel mai tare ma enerveaza ca n-am nici un cuvant de spus in apararea mea. Se cheama chiul si atat. Eu trebuia sa fiu la scoala si atat. Oricum maica-mea nu va intelege. Pentru ca ea nu intelege nimic niciodata. Si de data asta nu e ca si cum as avea o explicatie pe care sa incerc sa i-o arunc in fata dar pe care ea sa nu o asculte ca de obicei. N-am nimic de spus. Asta imi fute creieru’.
Nici nu stiu daca-i de bine ca s-a intamplat chestia asta vineri. Stiu ca postasu’ n-o sa-si miste hoitu’ sambata sau duminica pana la blocul meu doar ca sa aduca o bucata de hartie. Asta se va intampla luni. Pe de o parte am un weekend intreg sa-mi caut scuze, sa ma gandesc cum sa abordez situatia asta, cam ce scut sa folosesc impotriva nervilor maica-mii si, mai ales, sa gasesc pe cineva la care sa dorm in caz ca ma va da afara din casa pentru ca mereu are tentative de genul asta. Pe de alta parte va fi un weekend de cacat. Imi voi freca mintea pana la epuizare incercand sa gasesc o solutie. Sunt constienta ca mi-am semnat singura sentinta si ca e doar o chestiune de timp pana cand chestia asta va fi oficiala. Pentru ca o data ce maica-mea va afla de cacatul pe care l-am facut… ei bine… si jumate din arborele meu genealogic va afla.
Genial ar fi ca plicul sa ajunga in cutia postala, acolo unde ajung de obicei si plicurile de la RDS, gaz, banci etc.etc.etc. Maica-mea habar n-are care e cutia mea postala. Da’ postasu’ o stie pe maica-mea, stie ca lucreaza la 50 de metri de casa si de aia alocatia mea mereu ajunge la ea.
De aseara ma gandesc intr-una la toate posibilitatile. Si tot de aseara analizez intr-una cutia postala. Si nu e nimic acolo. Luni… Dumnezeule… luni o sa fie.
Ei bine… voi stati foarte bine in fata monitorului, sau cu laptopul in brate, si sunteti relaxati. Weekendul asta, daca aveti timp, rugati-va pentru mine.

Sa fie intr-un ceas bun.
Amin.

4 răspunsuri »

  1. Au, that kind of sucks.

    Nu stiu ce sa-ti zic, am fost educat sa nu lipsesc de la scoala fara motiv (si cu motiv cu greu, doar daca nu puteam sa merg :)) ), si mi-a intrat in obisnuinta, dar noi obisnuiam sa plecam cu totii. Fiind prima clasa din liceu, etc. profesorii erau foarte intelegatori si de multe ori plecam fara probleme. La facultate, n-a mai mers la fel, nu prea am fost la cursuri si n-a fost un lucru bun, dar mi-au ramas cateva reflexe : sa nu intarzii si sa nu lipsesc cand e ceva important. Work is always important.

    Nu pot sa-ti zic ca te compatimesc si ca stiu cum e pentru ca nu stiu :), pot sa-ti zic doar ca nu e asa de bine sa te maturizezi, ai nevoie de scoala, ai nevoie de ce ti se preda acolo, nu ca neaparat o sa-ti foloseasca in viata ci pentru disciplina, pentru o oarecare cultura generala. Sa cresti nu e ceva distractiv, ia si fii copil, ia si mergi la scoala, ia si fa toate cum au fost menite sa fie, ai timp pentru chestiile care ti se par mai interesante decat scoala mai tarziu. Scoala e un rau necesar :)) . Defapt nu e asa rau. E mai rau sa stai 8-9 ore la un birou si probabil o persoana care ti-e inferioara dpdv intelectual, dar a ajuns patron, sa-ti dea ordine si sa te faca in tot felul, dar tu sa suporti pentru ca-ti da salariul la sf. lunii (nu neaparat sf, poate fi pe 15, poate fi pe 5 si 25, dar that’s totally unrelated). Si nu, atunci n-o sa-i poti zice ca in filme sa-si bage slujba in cur, pentru ca nu asa merg treburile. Trebuie sa inveti si trebuie sa te feresti de firmele mici, sa cauti firme internationale care-si respecta angajatii and stuff. In final ideea e ca scoala e buna si ai sa-mi dai dreptate mai tarziu.

    Era o expresie : There’s a time and place for everything and it’s called college 🙂 .

    Cat despre cearta, o meriti, numai ca-i nasol ca parintii tind sa dramatizeze si probabil o sa spuna chestii evidente, cum ca ti-au creat toate conditiile, astea-s discursuri clasice, probabil in cartea aia care o citesc cand femeile’s insarcinate scrie toate cacaturile astea. Dar daca vrei sa nu dureze mult cearta, incearca sa fii cat mai intelegatoare, incearca sa ii dai dreptate si zii ca n-o sa se mai intample. Nu te pune in gura cu mama ta, you’ll always be the bad guy.

    Sper totusi sa scapi cu bine si incearca sa-ti faci timp si pentru scoala si pentru viata sociala, iar cat despre distractie, crede-ma o sa ai destul timp pentru asta daca-ti joci cartile cum trebuie.

    STAY IN SCHOOL! :))

    Totusi, cred ca am scris cam mult.

  2. Ma brusc nu mai stau asa relaxata stiind ca doar prima saptamana din semestru 2 a fost completa si nici aia ca miercuri nu am fost . Acum numara saptamanile de scoala pana acum si gandestete ca eu din fiecare saptamana am ales doar o zi pentru liceu … Fuck ! Si singura mea scuza este ca….m-am saturat sa aud ” a mana mana ma ” si toate manelele posibile . Cam proasta scuza pentru diriga nu ? Oricum ma simt mai bine ( mai speriata ) ca nu sunt singura in situatia asta . 😐

Lasă un răspuns

