Gânduri [60]

Standard

A inceput sa-mi placa sa vorbesc cu oameni mai mari ca mine. De fiecare data imi lasa impresia ca am ce invata de la ei si imi place asta. Am inceput sa ma plictisesc de discutii fara sens care nu fac decat sa-mi fure zeci de minute din viata. Cred ca o sa ma reprofilez…

2 răspunsuri »

  1. Discuta cu profesorii, de la ei ai tot timpul ceva de invatat. Eu am dat de fosta mea invatatoare pe Facebook si mai vorbesc cu ea. Si vezi tu, ca nu de la toti oamenii mai in varsta ai ceva de invatat, multi au imbatranit numai fizic, ca mental sunt in acelasi stadiu in care erau cand s-au nascut. Si nu ma refer la faptul ca inca se simt tineri, ci ma refer la faptul ca au imbatrani degeaba. Uneori ma gandesc ca ar fi ilegal sa ajungi la o varsta si sa fii prost. Adica, daca ai 30 ani si esti prost, ar trebui sa fii impuscat, macar sa nu fii lasat sa te reproduci.

Lasă un răspuns

