Maine dimineata [1]

Standard

Imi va suna alarma la opt fix. O voi inchide fara sa arunc telefonul pe jos, ca de obicei, si fara sa ma ascund cu fata in perna dupa aceea. Imi voi deschide televizorul pe antena1 si voi da volumul la maxim. Ma voi teleporta direct in baie unde voi face un dus fierbinte, care sa ma trezeasca. Printr-un miracol, dupa aceea, voi ajunge in bucatarie. Voi aprinde aragazul. Imi voi face o cafea. Nu, nu! Mai bine un ceai de menta. Voi pocni din degete si in secunda doi voi fi plantata pe scaun, in fata monitorului, cu ceasca de ceai in maini, holbandu-ma cand la televizor, cand la ecranul monitorului . Voi incerca sa-mi strofoc mintea pentru o postare. O voi publica. Dupa aceea imi voi termina ceaiul. Imi va fi atat de cald incat voi deschide geamul si voi inchide centrala. Dupa zece minute voi inchide geamul si voi redeschide centrala. Si-apoi, poate, imi voi face curat in camera. Cat despre scoala? Nici nu intra in calcul. Dimineata de maine va fi doar a mea. Atat. Macar pana la ora 10.

Lasă un răspuns

