Respectati-ma

Standard

Nu suport oamenii care se holbeaza. Pur si simplu nu-mi place sa ma simt privita. Adevarul e ca n-as sti ca se holbeaza la mine daca nici eu nu m-as uita la ei. Dar e pur si simplu o coincidenta. De ce m-as uita atat de insistent la cineva daca nu-mi place ca ei sa se uite insistent la mine? Si-apoi ce-as avea de castigat? Sa vad un spate?
Ma enerveaza oamenii aia care pur si simplu se holbeaza si cand te uiti la ei intorc capul repede, sperand ca nu i-ai observat. E un fel de joc cretin al necunoscutilor pe care n-am putut sa-l inteleg niciodata. Ne cunoastem? Te stiu cumva si-am uitat sa te salut? Suntem rude? Esti fratele meu de mult pierdut? Sau ma stii de pe facebook si ti se pare ciudat ca stam in acelasi spatiu? Fa-mi un serviciu si nu te mai holba ca ultimul nehalit. Misca-ti picioarele unul in fata celuilalt, vino la mine, facem cunostinta si dupa aceea poti sa pleci linistit iar eu ma voi simti mai confortabil.
Nu stiu daca vi s-a intamplat chestia asta desi mai mult ca sigur vi s-a intamplat dar e de-a dreptul exasperant. Asa cum eu va respect intimitatea, am pretentia ca si voi sa faceti la fel.

2 răspunsuri »

  1. Pe scurt : Esti o proasta . Nu ai dreptu sa te iei asa de niste oameni fie ca sunt ei One Direction sau altcineva pentru ca asa cum ai spus nu îi cunosti . Du-te si bagati capu in pisat daca tot te duci sa te pisi . Poate te regasesti pe tine insuți.

Lasă un răspuns

