One Direction

Standard

E plin weheartit‘ul de ei. Da’ cine pula mea sunt „One Direction” astia? Oare au mai mult de 18? Cineva a pocnit din degete si-au aparut deodata cinci puleti mentiti sa inebuneasca zeci de pizdulici de doispe ani care, evident, i-au intampinat cu bratele deschise.  Sunt asa de obsedate incantate incat au aparut pe net gif’uri ca:

Ceva ma face sa cred ca e o trupa… care… e posibil sa cante… ceva ce… ar trebui sa semene a… muzica. Da, sigur asta trebuie sa fie. Au trebuit astia sa gaseasca varianta noua a lui Justin Bieber. Dar la puterea a 5-a. Nu cred ca se va intampla vreodata sa intru pe youtube, sa scriu „One Direction” si sa dau click pe search. E pur si simplu moartea pasiunii cand vad toate pizdutele alea inebunite dupa cat de frumosi, si buni, si simpatici si futabili sunt virginii astia de la One Direction.

Niciodata n-am putut sa suport un baiat care are toate fetele la picioare. Nu c-ar fi vina lui… dar nu-mi place cand ei au impresia ca toate pot fi fanele lor. Pentru ca am si eu cateva exemplare de genul asta prin liceu si pur si simplu ma irita cand, prin pauze, vad ca sunt inconjurati de fete care aproape ca saliveaza. Cat de proasta poti sa fii?

Dar revenind la One Direction… va las pe voi, dragelor, sa-i aduceti pe culmile succesului. Eu ma duc sa ma pis.

84 de răspunsuri »

    • Fetito tu duci lipsa rau . Ok , noi nu stim ce e aia muzica. Tu dute si sugele pula la Guta si la Salam si la aia , ca doar aia stiu sa faca muzica adevarata. Nu mai posta cacaturi tu disperata dupa atentie. Se vede ca esti o pizdulice care urla sa o bage si pe ea cineva in seama. Si ce crezi ca ai rezolvat prin post-ul asta? Ai impresia ca te baga cineva in seama sau ca o sa isi faca o impresie buna despre tine? In primul rand trebuie sa cunosti ca sa poti critica. Dar atata timp cat nu le-ai ascultat muzica nu ai dreptul sa le critici talentul. Se vede ce a facut ma-ta din tine. O pizda care nu stie sa asculte decat manele si sa comenteze. Hai fetito , las-o moarta ca nici nu are rost. Sugi pula de cateva ori si poate iti revii. Idioata dracu . Copil facut din seringa pentru alocatie 😐 Curva manelista. Hai pa whore, suck my dick .

      • 😆
        N-am de gand sa comentez mai mult avand in vedere ca atata timp cat eu n-ascult One Direction ai impresia ca ascult manele :lol:.

    • De ce m-as interesa despre o trupa care e ridicata in slavi de parca ar canta muzica de calitate. Stii ce-i aia muzica? Stii ce-s aia cantareti adevarati? Ma cac pe One Direction’ul vostru si pe voi care-mi comentati ampulea si-mi spuneti ca nu stiu nimic despre ei. E adevarat, nu stiu nimic despre ei pentru ca sunteti atat de cretine si de dobitoace incat le faceti deja imaginea. Dec nu gasesc motiovul pentru care ar trebui sa ma mai intereseze. Si in al doilea rand asta e parerea mea, pentru ca voi mi-o formati asa.

      • esti prea prost…daca nu te intereseaza de ei ca ce plm pui articolul asta? cred ca tu de fapt ii iubesti prea mult,altfel nu-mi ex…asculta tu muzica de calitate,GUta si Salam si las ca ascultam noi 1D…i’auzi la el ”muzica de calitate” cretin si dobitoc esti tu.

      • Aaaa prin muzica de calitate sa inteleg manele ca la prosti neinformati asta e genu de muzica calumea….imi pare sincer rau pentru tn….si ce daca au succes la fete daca u nu ai ca esti urat ce sa faci asta este fiecare cum a fost dat de natural :))))))))))

  1. Doamne,cine mai sunt si caciosii astia?!
    Au aparut si astia ca ciupercile dupa ploaie…
    Probabil , vei avea multe-multe comentarii de la fane:>explicandu-ti teoria chibritului si cum sta treaba atunci cand vrei sa te pisi pe parerea lor de cacat.

    • uit-o prosta nesatisfacuta…daca acum ai auzit tu de ei asta nu inseamna ca acum au aparut…sa ma pis eu pe tine si pe comentariu tau de curva penala

    • Dacă apăreau ca ciupercile după ploaie nu cred că ar fi avut succesul pe care îl au .Pentru „cultura ta generala” ei”exista” de 2 ani si ceva ,au caştigat locul 3 la XFactor UK şi au făcut în acesti 2 ani ce un cantăreţ roman sau ce ascultaţi voi n-au facut in 5 😉

      • Pentru „cutltura ta generala” ei „exista” ca sa fie pupati in cur de prostii ca voi.
        Ma doare-n cur de premiile lor. Ma doare-n cur de XFactor UK si ma doare-n cur de parerea ta.
        Pa.

      • Să-i pupi tu în fund! Deja mi se face scarba de voi , romanii cu un IQ cu mult sub 50 care comentaţi fară rost pe unde apucaţi , niste persoane pe care nu le cunoasteţi . Dacă tot te-ai gandit sa-ţi pierzi timpul din viaţa ta de rahat făcand un articol tampit ar fi trebuit sa te informezi, chiar dacă nu te interesează . De ce ar face o persoana MACAR mediocra un articol despre ceva ce nu stie ? Oricum la cat de repede te-ai revoltat îmi dau seama ca 48/24 le petreci la pc, deci putea sa faci un efort inainte şi sa dai un „search” pe wikipedia !Suck my dick !

      • Esti idiot? Cum adica 48/24? In ce univers paralel traiesti?
        Poate sunt eu o persoana MACAR mediocra si am scris asta. Dar tu frate… tu ai citit tot ce-am scris. Ti-ai pierdut din timpul tau pretios ca sa comentezi si ca sa revii pe pagina asta sa vezi ce-am comentat eu.
        Vezi-ti de viata. Si nu m-am revoltat. Am scris inainte sa merg la baie.

      • n-am sa-ti dau eu tie explicatii ce ascult,insa cand dau play, ascult MUZICA ,nu un marait fara sens.
        Asa ca”pentru cultura generala” iti zic doar bafta.

  2. Te crezi cumva vedeta sau ceva star sa ii citici? Vezi-ti de viata ta 😉 Ei chiar au talent si canta bine, plus ca au intre 18 si 20 de ani. Sunt pe locul 1 in America si Marea Britanie. Un sfat: Inainte sa comentezi informeaza-te mai bine 😉 Pentru unii chestia asta e chiar o jignire…nu cred ca tie ti-ar placea sa fii jignit asa in legatura cu ceva care iti place.

    • Bai nene… singurul lucru inteligent pe care l-ai putut scrie este faptul ca am scris ca lumea sa comenteze. Dar daca ai scotoci prin creierasul ala al tau ti-ai da seama ca BLOGUL este „site-ul” in care iti scrii parerile. Ca vine unul destul de prost ca tine care sa le critice si sa se stearga la cur cu ele, asta-i partea a doua. Suntem diferiti si sunte unici. De aia avem pareri si valori diferite.
      Nu stiu de ce, dar m-ai confundat cu cineva caruia ii pasa.
      Pentru mine trupa asta nu ramane decat un alt cacat comercial si-atat. Adios.

  3. Asta e, trebuie sa accepti realitatea 😉 Facand un blog si criticandu-i nu schimbi nimic. Asta e parerea ta, fiecare avem dreptul sa ne facem o parere. 🙂

      • tu arunci cu pietre fara sa te gandesti de 2 ori..daca i-ai avea in fata te-ai caca pe tine

  4. De-acord cu tine.
    Ma pis pe One direcşănul lor si pe toti idolii virgini. Mi se pare un lucru de cacat sa-ti placa o trupa de puţiferi care canta naspa [e genu’ ala de trupa pe care orice virgina stramta se uda, am ascultat o melodie de curios] si sa idolatrizezi niste baietei care poseda astfel de mutre. Vai de fetele astea, intai bibăr, acum astia.

    • Doar ochi, nu rahat. M-am cacat azi dimineata. Si nici o „ia gura”. Tu folosesti expresii pe care le stii si te referi la actiuni pe care le folosesti. Eu nu folosesc gura. Eu doar am postat pe-un blog.

    • Domnisoara, „ia gura” ii spui la maica-ta sau la cine te-a invatat sa vorbesti asa. Nu te-a obligat nimeni sa intri pe blogul ei, sa ii citesti articolele. Ca sa intelegi si tu, pe blog scrii ce vrei, cand vrei,cum vrei,despre ce vrei. Ridicai tu in slavi pe cei de la One Direction. Stii,chiar ma bucur ca sunt atatea specimene care ii apara si ii iubesc, desi One Direction nici nu stie ca exista. Va las pe voi sa ii iubiti. Efectul de turma se simte si aici, ca si in cazul lui Justin Bieber. Daca te intreb de Linkin Park,Greenday,Bosquito sau altii pun pariu ca habar nu ai cine sunt. Dar daca te intreb de Guta,Salam si altii din aceeasi categorie, sunt convinsa ca stii.Jalnic!

      • ‘Ca sa intelegi si tu, pe blog scrii ce vrei, cand vrei,cum vrei,despre ce vrei’ Tii se pare cunoscut domnul’doamna „domnisoara ‘ia gura’ ii spui la maica-ta” ???? Cum ai spus si tu pe blog avem dreptuls a scriem ce vrem asa ca daca eu vreau sa mi-o scot de 70 de ori si sa mi-o bag de 100 de ori unde vreau, poi asta fac!

      • Jalnica esti tu, proasta infecta! Stiu cine is Green Day, Linkin Park, Bosquito si ascult One Direction, futa-te Akabel. Esti o idioata handicapata, si tu, si infecta care o facut postu. Din moment ce nici n-ati ascultat o piesa intreaga, ce va credeti asa destepte? Prostia n-are limite.
        P.S.:Nu pune Green Day si Bosquito la un loc, nu se compara.

      • Flaff, Te-ai găsit tu să îmi dai mie lecții:)).Winnie e infectă pentru că își spune părerea pe BLOGUL EI PERSONAL? te lansezi în afirmații nefondate. Am ascultat o piesă de la One Direction și nu mi se pare NIMIC special. 5 copii făcuți pentru alocație după care mor milioane de pizde. Ai perfectă dreptate! În cazul tău prostia nu are limite! Idioată handicapată e mămica ta!Când am spus că Green Day și Bosquito se compară? Habar nu ai ce vorbești. Cine te-a întrebat dacă ești sau nu de acord cu ea, cu postul ăsta, cu blogul ei? Ți-ai găsit tu să îți dai cu părerea. Fi pe fază și fugi repede să îi lingi în cur pe cei de la One Direction!Încă nu ai plecat? Hai,mă, viteză să mai apuci și tu ceva!

      • Nu,eu nu sunt obsedata de 1D dar imi place cum canta si tot.Si frumos, daca esti si tu un copil facut pentru alocatie? 🙂 In plus, in Anglia e altfel, deci expresia e gresita.+ca Winnie a zis mai sus ca blogul e facut pentru a comenta.Uite,comentez! Si foarte frumos vorbesti.Pe mine m’a luat gura pe dinainte,dar pe tine…”5 copii făcuți pentru alocație după care mor milioane de pizde”, „Fi pe fază și fugi repede să îi lingi în cur pe cei de la One Direction”.Da, un limbaj super.
        Aa si stii,poti asculta One Direction si sa ascult rock.Ai auzit de Muse,Slipknot? ;;) Sunt preferatii mei! Si in afara de One Direction si Adele, nu ascult nimic pop! Si nu,nu m’a intrebat nimeni nimic din ce am zis aici,dar nu imi pasa! E o tara libera,internetul e liber,pot comenta ce vreau.

      • Acuma încerci să te scoţi sau ce faci? :)) Sincer, chiar nu mă interesează ce muzică asculţi. Deloc, înţelegi ? DELOC . Pe tine te-a luat gura pe dinainte? Hahaha. Amuzanto ! ” Proastă infectă ” ,” jalnică” .. Ăsta nu e un limbaj vulgar, nu ? Bineînţeles, hai să criticăm, să vedem greşelile altora şi pe ale noastre să le omitem . Când ai citit ” 5 copii făcuţi pentru alocaţie după care mor milioane de pizde „, te-ai simţit, nu? Că doar de aia ai sărit aşa :)) . Nu îţi pasă? Află că nici celorlalţi de tine sau de părerea ta ! Închei această discuţie .

  5. Lasa ca esti tu mai talentat. Serios, decat sa te enervezi cand comenteaza unu si altu’ ca vaii ce talentati si frumosi si faimosi sunt mai bine nu faceai acest blog :-j Iti faci nervi singur :))

    • Iar tu ma cunosti foarte bine. De asta esti in masura sa-mi spui cand si cum ma enervez si ce-ar fi trebuit sa fac sau nu :lol:. Nici macar nu stii ca-s fata :lol:, de fapt.

  6. Pingback: One Direction [2] « Viaţa cu Winnie

  7. Da, intr-adevar, fiecare cu parerea lui. Parerea EI, in cazul de fata, e scrisa pe un blog. Ce te face s-o citesti si sa fii de acord cu ea? Ce te face sa injuri si sa-i contrazici opinia, daca tot zici sa tina in ea? E blogul ei, posteaza ce vrea, o doare-n paispe daca-i citesti tu sau nu blogul. Si-a scris parerea, iti place, ok. Nu-ti place, comenteaza civilizat. Cheers.

  8. Fututi mortii mati de cocalar infect….nici macar nu i`ai ascultat maa manelistule…dute`n pula mea si asculta`l pe Guta

    • Mai fetita… e problema ta daca te uzi cand asculti One Direction si te-ai indragostit brusc de un cacat de trupa care a aparut peste noapte. Daca nu ascult One Direction nu inseamna ca ascult manele. Mi se pare ca tu esti mai predispusa ca mine la ascultat manele. Asa ca nu ma mai mesteca de cur si vezi-ti de treaba. Si cocalar e tac-tu jegoaso…

  9. cel mai corect ar fi fost sa taci dracu din gura si atat. tu ai spus cu gura ta, nu ai ascultat niciodata, habar n-ai cine sunt. de ce ii judeci daca nu ii cunosti?

    • Am ascultat intre timp o piesa… de fapt… am incercat… nici o sansa. Cinci fraieri care se plimba ampulea prin niste locuri zambind ca niste retardati la aer ca sa se ude fetitele de treispe ani. Adios.

  10. si daca fetele de 12 ani sunt cele care ii asculta, cele de 14 ii injura sa inteleg. n-ai absolut niciun drept sa apari tu din noapte si sa incepi sa dai in stanga si in dreapta asa cum iti pica tie din cer. eu una cred ca ai gresit cand ai postat asta (cineva mai sus spune ca pe blog pui ce vrei, despre ce vrei si cum vrei- intr-adevar, dar intotdeauna exista mici exceptii, ceea ce ai facut tu aici e clasic paparazzilor. ma-ndoiesc ca vrei a semana cu ei)

    • Nasol de tine prietene… pentru ca nu mai am de mult paispe ani. Si n-am „aparut din noapte”… stai tu linistit si vezi acolo de treaba ta inainte sa incerci sa-mi spui ce-as vrea sau ce nu sau cine crezi tu ca sunt eu…

  11. Nu stiu de ce din toata postarea ta reiese doar un singur cuvant „GELOS”. Adica serios, toata lumea ii critica. Daca tot te crezi mai destept ca ei de ce pula mea nu ai ajuns si tu pana acum in Top Biliboard ? Sau mai bine dute nene si spanzura-te, dezvirgineaza-te cu pisica si dupaia sa vorbesti. Te oftici ca tu esti un hipopotam dala cu bale la gura care la prima fata cu fusta scurta care trece pe langa el si fluiera si ei sunt.. cine sunt ! Nu serios acum, mi bine ai tacea !!!

  12. taceti dracu din gura,frustratii naibii…cine plm sunteti voi sa vorbiti de ei? s-au gasit toti retarzii sa vb de ei,spalati-va la gura inainte ,spurcatilor….

  13. Se vede ce gusturi ai si tu in muzica prin felul cum vorbesti si cum te exprimi . Atata timp cat nu stii despre ce vorbesti si nu stii cum sa vorbesti mai bine stai in banca ta si lasi oamenii in pace 😉

  14. Tu nici macar nu le-ai ascultat o melodie si te crezi in stare sa ii critici. Pai ba omule sau mai bine zis RAHATULE date-n pula mea si dute si sapanzura-te ca e de 10.000 de ori mai bine asa. Si cica nu-ti plac da faci postare despre ei si zici ‘Justin Bieber la puterea a cincea’ poi ba RAHATULE CU OCHI, Mazga moarta, vaca turbo mai bine taci dracu din gura si gemi cand te fute pisica. Ca eu una cred ca o sa fie cea mai mare pula pe care o s-o vezi. Si ca sa inchei frumos ‘ SA MA PUPI IN CUR SI PE MINE SI PE TOTI DIRECTIONERII ” PA-PA #zap

      • Atata timp cat e blogul meu personal imi exprim parerile personale. Comentariile voastre… cum sa-ti zic? Ma pis pe ele. Fa-ti si tu un blog inc are sa scrii cat de naspa-s eu si cat de faini sunt One Direction daca nu-ti convine. Incercati toate acu\ sa ma intimidati si sariti pe mine cu tot felul de cacaturi cand, de fapt si de drept, eu va aprob comentariile. Ca daca eram o nasoala din aia timida nu le mai aprobam. God. Greu e.

  15. Parerea mea este ca aceasta postare nu are nici un rost. Mie personal imi place foarte mult One Direction. Insa daca tu esti de alta parere nu am nimic impotriva dar puteai sa te exprimi intr-un mod mai decent. Ca sa dovedesti si tu ca ai mai multa minte decat toate aceste „pizdute virgine innebunite dupa One Direction”. Pastreaza-ti parerile personale pentru tine. Nimanui nu-i pasa de ce crezi.

  16. Dar stii ce e mai naspa? In timp ce tu vorbesti intr-un mod foarte civilizat despre ei, ei fac bani cati nu o sa vezi tu vreodata in viata ta. Tu stai in spatele unui calculator si „dai” din taste. Deci calmeaza-te. SI pentru o fata ai un limbaj cam urat *just saying*. Ah, si daca tot tipii astia dea la One direction sunt urati, n-au voce etc. as vrea si eu sa va vad fetele si sa va aud cantand . Dar nah, traim in Romania, noi apreciem marile talente, de asta toti pleaca in afara, din cauza oamenilor ca voi, care stiu sa dea doar din gura si nu fac nimic.

  17. Pingback: One Direction [3] « Viaţa cu Winnie

  18. Scuze ca iti zic, dar inainte sa vad acest post chiar imi placea mult blogul tau. Dar totusi, ei nu ti-au facut nimic si sunt cu mult superiori lui Bieber. Nu ma cert cu tine, dar e destul de urat sa te iei si de iei si de fanele lui, care ii apreciaza pe drept!

    • Asta e…. nu cu totii suntem de acord cu anumite chestii. Daca ti-a placut blogul meu iti va place si-n continuare. Daca nu… asta e. Si nimeni nu se cearta aici. E amuzament. Pentru mine cel putin.

  19. Mai, daca cuiva nu ii place ceva, nu e treaba voastra, ARE DREPTUL LA EXPRIMARE!
    Daca cuiva nu ii place Justin sau 1D sau Lala Band gata sariti ca e prost, handicapat, nu stie ce e muzica, sau chestii de genul. Daca cineva nu e de acord cu parerea voastra inseamna ca e manelist.
    Draga admin, continua sa iti sustii parerile indiferent ce zic vizitatorii nemultumiti.

  20. Sincer , esti un retardat mintal fara viata . Da , ne place , da , suntem „innebunite” . i`M A DIRECTIONER & I`M PROUD OF IT . Mereu am sa spun asta . Daca ai ceva impotriva ,ei bine .. mai bine du-te sa te pisi 😉

  21. Fai fata tu ai vazut ce scri?:|Nu esti sanatoasa la cap(daca ai unu),nu spune ca noi nu stim ce e aia muzica buna ca se vede ca tu nu sti!Daca esti cocalara infecta logic ca spui asa despre ei.Fetito,vad ca ai tupeu sa scri despre astia in halul asta.Roagate sa nu te prinda un directioner pe strada ca praf de face,si asta iti zic asa prieteneste ca sa iti dai seama ce te asteapta daca continui sa ii mai critici.Esti doar invidioaza pe succesul lor,banii lor si etc.Oricine si-ar dori sa fie vedeta asa ca ei:P Alta data gandestete de doua ori inainte sa scri ceva:|Vai de tine,fata distrusa de viata.Dar asta e,mai sunt niste carmolace asa ca tine in lume,noroc ca nu sunt multe;)Hai ca m-am plictisit sa zic car de importanti sunt ei si chestii dasta ca oricum pe tine nu te intereseaza dar ai grija,atat iti spun,nu ai idee cat de rele pot sa fie directionerele:PTe-am pupat:*

  22. Sti ca ei acum au in palmares un BRIT Award, 3 MTV Video Music Awards,au fost proclamati de catre Billboard „The New Artist” in 2012 si de catre The Huffington Post ca „The Year Of One Direction”, doua albume bine vandute.. in urma carora au avut venituri FOARTE mari. Nu spun ca One Direction sunt cea mai tare trupa din lume, adica sunt sigura ca niciodata nu-i vom uita pe cei de la The Backstreet Boys sau pe Whitney Huston, MJ( daca tot vorbeai de muzica buna), cum spune mama cand e vorba de mancare ” nu sti daca iti place pana nu incerci” la fel ar trebui sa faci si tu cu 1D, daca nu ai auzit vreo melodie n-ai de unde sa sti daca sunt genul tau sau nu.

  23. bai frate cine esti u ca sa ii comentezi pe ei nu i-ai vazut in viata ta si nici nu stii ce fel de peroanae sunt si nu e problemea ta daca noi adolescentele suntem innebunite dupa ei.macar la ei avem ce vedea la voi baietii astia din romania sunteti doar niste golani care stati de dimineata pana seara si beti si spargeti seminte pe marginea santului si in bloc.macar ei au stiut cum sa se lanseze.Daca nu iti place de ei bn.tine pt tine frate.

  24. Futu-ti pizda ma-tii de retardata 😀 Ii cunosti cumva si nu stiu eu? 🙂 ” dar nu-mi place cand ei au impresia ca toate pot fi fanele lor.” stii tu, copil copac, ca au ei impresia asta sau nu ? haa? sa te aud :* Stii tu cat de mult au muncit sa ajunga unde sunt acum ? Stii tu tot ce au facut ei? 😀 ia spune-mi… ma-ta stie ca tu stai pe net cam mult si ca scrii tampenii? Eu zic ca ar trebuii sa stie ca fica ei are probleme cu capu’ 😉 Apropo, sa o saluti din partea mea pe ma-ta , da? 😀 :* Nu ti se pare ca te crezi cam ‘mare’ sa te iei de Directioneri si de One Direction ? Bai fetita…. daca iti fut una te invarti 1 ora 😉 Stii tu ca ei sunt virgini ? 😀 Ai mers la ei si ai vrut sa te futi cumva ? :*

    Hai , iesi acasa …si pana ajungi poate te arunci de pe un bloc sau da’ti foc, fa un bine lumii 😀 :*

    Paaa, Love you :X ❤

    Sa te ia dracu sa comentezi la mine papusa :* ❤ 😀

  25. Esti o proasta handicapata!Imi doresc sa te impiedici de un bolovan in timp ce fugi cu foarfeca in mana si dupa sa-ti intre-n gat!Sa-ti curga tot sangele si sa mori dracului ca faci pamantului umbra degeaba!Sper sa ai cea mai proasta saptamana din viata ta!Pa,bitch! 🙂

Lasă un răspuns

