Zodiac

Standard

Sunt berbec mai ales cand cineva ma contrazice si-mi vine sa-l iau in coarne.

Sunt taur mai ales cand ma enervez si vad doar rosu in fata ochilor.

Sunt gemeni cand ma uit in oglinda.

Sunt rac atunci cand sunt dezorientata si merg cu spatele.

Sunt leu mai ales cand se intampla sa iau un 10 pentru ca am invatat si stiu sa ma mandresc cu asta.

Sunt fecioara pentru ca… inca sunt.

Sunt balanta mai ales seara cand imi dau seama ca am ramas fara nici un ban.

Sunt scorpion cateodata. Pentru ca atunci cand vreau sa fiu prietena sunt buna, insa cand vreau sa fiu scorpie sunt perfecta.

Sunt sagetator mai ales cand sunt pe post de Cupidon.

Sunt capricorn mai ales cand am nevoie de momentele mele de singuratate si vreau sa ma refugiez.

Sunt varsator mai ales cand beau.

Sunt pesti pentru ca asta e zodia mea.

Lasă un răspuns

