Reactii adverse

Standard

De fiecare data dupa ce iau o pastila imi place sa ma uit la reactiile adverse posibile de pe prospect. Nu-i ca si cum m-ar interesa prospectul in sine si kilul de informatii pe care le gasesc acolo si sper sa nu fiu singura care nu se uita pe prospect inainte sa ia o pastila, da-mi plac la nebunie reactiile adverse si modul in care mintea mea isi imagineaza cum ar fi daca [,] corpul meu ar fi alergic la o anumita substanta, in cazul de fata ibuprofen, activa din medicamentul pe care-l iau.

Voi avea o durere ingrozitoare in capul pieptului; voi adormi pe wc [pentru ca medicamentul imi va provoca insomnie si constipatie]; ma voi ineca cu propria voma in somn; ma voi trezi ametita; temperatura corpului va fi foarte ridicata si voi avea dificultati respiratorii. Sa nu mai spun ca voi fi predispusa la un risc usor marit de infarct miocardic sau de accident vascular cerebral. Ati auzit? Doar atat. In rest toate bune.

Lasă un răspuns

