Nu voi mai fi victima

Standard

Imi plac cuplurile. Si chiar daca nu mi-ar placea, n-as avea de ales. Sunt peste tot. Saruturi interminabile; maini care se pipaie; de obicei bancile, dar acum ca-i frig: barurile ocupate; glumele alea pe care n-o sa le intelegi niciodata dar la care ei pot rade atat de mult incat ai impresia ca nu se vor opri pana cand unul dintre ei nu va face stop cardiorespirator; dragalasenia aia si toate diminutivele care-i transforma pe toti, fara voia lor, in niste cretini, dar niste cretini romantici. La ei totul e atat de dulce incat ma dor dintii. O sa fac alergie. Sau poate diabet. Sunt omniprezenti. N-am cum sa scap. Nici ceilalti n-au scapat. Asa ca… aleg sa-mi placa.
In prezenta lor viata pare atat de roz, frumoasa, pufoasa, mirobolanta. Aproape ca te molipsesti. Aproape. Dar adevarul e ca si cuplurile astea sunt diferite intre ele [AICI]. N-am chef de gand sa m-apuc sa comntez pe deasupra la cacatul asta. Da’ mi-a atras atentia categoria: „Cuplul – Idolul si fanul”. Am cunoscut un cuplu asa. Si pana si in ziua de azi ma intreb: „de ce!?!?!?!”. E normal sa te sune, e normal sa stea cu tine, e normal sa te duca acasa, e normal sa te faca sa te simt
i mai speciala etc.etc.etc. E normal. De ce sa-i ridici statuie ampulea pentru asta? De ce sa-l venerezi? Nici macar pe ma-ta n-o pupi asa in cur, si poate c-ar merita mai mult. Esti cretin? Sau stii sa faci diferenta dintre iubit si idolatrizat?

[Anyway… daca se gaseste cineva mai copt la minte sa-mi explice cum e posibil ca unii sa-si idolatrizeze partenerul, astept raspuns. Trebuie sa ma lumineze si pe mine cineva]

Lasand asta la o parte

V-am mai spus ca-mi plac cuplurile? la inceputul postarii Da’ nu cand eu sunt singura si toti prietenii mei sunt combinati. Nu-i o mare diferenta  dintre cum erau ei inainte, si cum sunt ei acum cand sunt asortati, insa ii prefer separat. Ati observat ce de cacat e cand gasesti ceva de spus si ei se pupa?  Trebuie sa astepti; sa astepti; sa astepti; sa astepti; sa astepti ca doar nu esti marlan coclit sa te bagi intre ei… si frate… mai ales daca-i unul din saruturile alea luuuungi. Iti bagi pula c-ai uitat si ideea. Si se mai intampla ca dupa o perioada lunga, dupa ce ai stat in stand-by, sa-ti scuipe fix intre ochi intrebarea aia: „Da’ te plictisesti?”. Nu-i plictisitor sa stai singur c-un cuplu cateva minute, dar cand deja e vorba de ore preferi sa te uiti cum creste iarba, cum ninge, cum trec norii, sa faci tema la mate. Am patit-o si eu de cateva ori si m-am simtit de parc-as tine borcanul. Intre oamenii cu care stau circula o gluma la capitolul asta: orice persoana fara partener care sta intre cupluri intr-o anumita zi se numeste victima.
Fie ca e luni, marti, miercuri, joi, vineri, sambata sau duminica, mi-am propus sa nu mai fiu victima.

Daca as si reusi…
Nu de alta, dar iubrea e peste tot.

3 răspunsuri »

  1. umm, cre’ ca toate chestiile astea se intampla la varste fragede cand pustanii asociaza „gagicareala” (sau iubirea) cu pupaturi luuuungi in prezenta tuturor. no problem, vor creste, se vor maturiza si atunci vor ajunge in stadiul in care vor respecta suficient de mult celelalte persoane care se afla in jurul lor; indeajuns de mult incat sa le bage in seama, sa nu mai puna pauze lungi de kiss kiss kiss si cine stie ce pipaieli. pana la urma ma gandesc ca toate lucrurile astea tin si de educatie.

  2. atata timp cat prietenii (ei fiind un cuplu) te cheama sa li te alaturi, normal si moral e sa te includa in absolut toate conversatiile lor, sa nu se pupe ‘jde mii de secole in fata ta, sa nu te faca sa te simti in plus. printre multe altele, cam asta presupune o prietenie.

Lasă un răspuns

