Nickelback

Standard

Imi place Nickelback. Nu-i printre preferatele mele, dar ascult din cand in cand. Si mi se pare ca solistul are o voce foarte tare. Da’ n-o sa inteleg niciodata de ce toate piesele lor suna la fel. E suficient sa asculti o singura melodie ca sa-ti dai seama cum suna tot albumul. In afara de versuri mi se pare ca nu-i o mare diferenta intre piese. Si m-as plictisi sa ascult acelasi cacat la infinit.Asa ca ma limitez sa-i ascult doar cand imi aduc aminte ca exista.

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

