Ziua mea favorita

Standard

Azi nu-mi pasa ca-i scoala. Azi nu-mi pasa ca tre’ sa-mi misc curu’ de la ora 1:30 vreo 200-300 de metri prin frig si prin zapada. Azi nu-mi pasa de colegii antipatici. Azi ma doare-n cur de profesori. Azi nu-mi deschid nici un caiet [nu ca inainte as fi deschis vreun caiet]. Azi nu-mi mai este frica de luni, ca de obicei. Azi nu mai trebuie sa astept pauza mare ca sa am timp sa fumez o tigara. Azi o sa stau si-o sa frec menta in timp ce clasa mea o sa faca mate si-o sa-si doreasca in fiecare minut sa se termine ora mai repede.

Weekendul meu s-a prelungit si nu pot sa fiu decat recunoscatoare Universului. Da! Azi pur si simplu o sa stau, si-o sa stau, si-o sa stau. Si daca o sa ma plictisesc o sa ma gandesc ca oricum ar fi… e mai bine fara mate. Si-o sa zambesc, si-o sa zambesc, si-o sa zambesc. Pentru ca sunt de serviciu pe scoala si-mi permit sa stau degeaba. Punct…

2 răspunsuri »

  1. Sa o iau cu inceputul, pe cine intereseaza ca nu te duci tu la ore ? /:)
    Esti patetica fata draga :))))) nu te maichinui o faci in zadar !
    si pe langa asta foarte foarte foarte plictisitoare.

    • Si tu esti foarte simpatic, si-mi esti foarte drag >: D <
      Stii tu, oare, ce inseamna „patetic”? 😆
      Ai inceput asa: „Sa o iau cu inceputul”. Se pare ca ai foarte putine de zis daca atat ai putut sa scrii. Hai, te mai astept. Poate data viitoare nu ma mai plictisesti.

Lasă un răspuns

