NU SUNT EU

Standard

„ATENTIE !!! Hackerii pun clipuri cu tenta sexuala, cu numele vostru, pe peretele sau profilurile prietenilor vostri,sau la statusul de la messenger fără ca voi sa stiti. Voi nu vedeti, dar alte persoane pot vedea, ca si cum ar fi o publicaţie facuta de voi! De asemenea, ei trimit mesaje prietenilor tai in care cer să faceţi clic pe un link – NU O FACETI! Astfel că dacă primiţi ceva de la mine, DESPRE UN VIDEO SAU UN MESAJ CIUDAT, UNDE VA CERE SA ACCESATI UN LINK, NU SUNT EU !!! Da’l mai departe si tu pentru a’ti avertiza prietenii!! .Scuzati de mass.”

Am avut calculatorul blocat cinci minute si o stare prea buna ca sa dau restart. „Mortii lui, doar nu-si ia zboru’ acuma”. Juma’ din lista mea mi-a trimis jenibilitatea asta de mass. Si la sfarsit, de parca l-as fi citit pe tot ca sa nu le futi cate-un cur peste fata in mod virtual, se mai si scuza: „Scuzati de mass”. Ma bei la oua. Juma’ dintre voi s-au scuzat pentru un cacat de care nici n-am auzit pana in momentul in care am citit despre el. Parca nu era suficient sa trimita doar 2-3 prosti cacatu’ asta. Normal ca o sa dau click acolo daca scrie ca nu stiu ce persoana pe care-o stiu de pe facebook suge puli de negrii pe acadele. Da! As vrea sa vad asa ceva. Renunt la cadourile pentru ziua mea doar ca sa vad asa ceva.

Ultima parte din mass e cea care ma ingrijoreaza cu adevarat. Stii cum se zice: „Cine se scuza – se acuza”. Asa ca exista doua posibilitati:

  1. Ori chestia asta e adevarata;
  2. Ori am lista de mess plina de oameni frustrati si suparati pe viata, care s-au imbatat urat de tot candva, au pus un pariu pe care l-au pierdut, cineva are dovezile si au inceput sa apara pe net.

Altfel nu pot sa-mi explic de ce i-ar pasa cuiva atat de tare NU SUNT EU! CHIAR DACA DATI CLICK SI SUNT EU IN TIMP CE MI-O FREC. NU SUNT EU! E O ILUZIE. E CINEVA CARE ARATA EXACT CA MINE, SE IMBRACA EXACT CA MINE, VORBESTE EXACT CA MINE, SE POARTA EXACT CA MINE, STA CU OAMENII CU CARE STAU EU, DAR NU SUNT EU. SI SCRIU CU CAPS LOCK CA SA TE CONVING. NU SUNT EU! daca apare intr-o postare pe profilul altora cu titlul: „X in curu’ gol” etc.etc.etc. atata timp cat nu exista materiale compromitatoare cu ei. Pe nicaieri.

2 răspunsuri »

  1. Hei! Amuzant e articolul asta:)). Winnie( pot sa iti spun asa?), e evident ca nu sunt ei in clipuri, sunt niste clone malefice venite pe Terra sa le distruga reputatia.:))

Lasă un răspuns

