Îmi place [37]

Standard

Rochia asta e absolut geniala. Daca cineva frumos, bun si generos intra pe blogul meu si vede asta… am un singur mesaj: ziua mea e pe 20. martie. Pentru detalii puteti lasa un comentariu. Va caut eu, nu va faceti griji.

 

2 răspunsuri »

    • Prietene… daca nu-ti place blogul meu, asa cum zici, si daca pe mine nu ma inghiti, n-ai decat sa apesi „X’ul” mare din dreapta sus si sa ma sugi. Parerea ta… chiar nu ma intereseaza. N-ai decat sa-mi scrii o reclamatie, sa o scoti la imprimanta si sa te stergi la cur cu ea. Esti atat de interesant Petrule, daca te cheama asa pe bune, incat nu esti in stare sa scrii adresa ta de e-mail. Esti un barbat feroce, un mascul tare, esti plin de testosteron. Nu ma mai crantani de cur, zic.

Lasă un răspuns

