Carpe diem

Standard

Azi sunt optimista

Nu te mai purta de parca ai fi o pizda proasta. Inceteaza sa mai spui „nu/ nu pot/ nu stiu” si invata sa spui „da„.  Injura cand vrei sa injuri, saruta pe cine vrei si fute-i in gura pe toti cei care nu te suporta. Poarta ce vrei, spune ce gandesti, arata-le celorlalti ca n-ai nevoie sa inveti sa gandesti si ca esti important. Si mai ales… sa nu-ti pese cand nu totul va fi asa cum ti-ai propus. Ai doar o viata. Traieste clipa: bea cat poti de mult, fa-te muci, distreaza-te; razi cat poti de tare la orice glume iti place; asculta, danseaza si fredoneaza melodiile care-ti plac; fumeaza ce vrei. Distreaza-te.
Sa-i ia dracu pe oameni, pe politicieni, pe rude, pe profesori, pe vecini, pe colegi, pe prietenii de cacat. Sa-i ia dracu’ pe toti.
Pentru ca peste putin timp vei fi batran, urat, plictisit, casatorit cu copii si stranepoti, dorindu-ti sa nu-ti fi pasat de ceilalti cand erai tanar.

Asa ca tine fruntea sus si repeta-ti: „Nu-mi pasa”, pentru ca ceea ce ii enerveaza cel mai tare pe ceilalti este sa te vada fericit si impacat cu tine, cu viata ta, cu tot din jurul tau. Carpe diem.

2 răspunsuri »

  1. Parcă acest post şi postul *Relaţii cu principii* mi-ai dedica-o mie. Chiar în zilele astea mi-am dat seama că ar trebui să mă doară în pulă de şcoală şi suferinţă. Am reuşit prima dată în viaţa mea şi parcă e mai bine. Mă simt super. Mă doare undeva de TOT! Ai mare, mare, mare dreptate!
    Felicitări.. ai un blog superb, postări superbe. Aşa mai departe!

Lasă un răspuns

