Baiatul perfect… cred…

Standard

Lui nu-i pasa de ce zic ceilalti. Nu-i pasa ce se spune despre el, despre mine, despre noi. Nu-i cum sunt eu. Nu-si bate capu’ cu toate cacaturile neimportante.
E capabil sa ma faca sa rad cand toti ceilalti se limiteaza la un: „Ce-ai patit? Lasa ca o sa treaca”. Si nu doar ca incearca, dar ii si reuseste. Si asta e putin frustrant.
Oricat de mult as cauta un defect la el, nu gasesc. Am inteles ca e in stare sa-mi arate ce simte; ca stie sa se poarte cu o fata; ca e capabil sa ma faca sa fiu eu cand sunt cu el; c-ar face multe pentru mine; ca ma intelege cand sunt geloasa, enervanta, suspicioasa, paranoica, posesiva, incapatanata, rautacioasa, antipatica, aeriana, plangacioasa, suparata, nervoasa, capricioasa etc.etc.etc. Dar nu gasesc nici un defect.
Pot sa jur ca are al 6-lea simt. Oricat de tare m-as ascunde si oricat de mult as incerca sa ma port ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, se pare ca nu-l pot minti. Uneori am impresia ca-mi citeste gandurile. Si asta e al naibii de frustrant.
Si nu e nici o problema ca pledeaza drept baiatul perfect. Dar m-am saturat sa incerc sa fac pentru el ceea ce el face pentru mine. Pentru ca nu-mi iese niciodata. Stiu ca nu e o competitie. Dar ma sperii cand in sfarsit realizez ca realitatea e mai frumoasa decat filmele.

Lasă un răspuns

