Iubirea exista

Standard

In seara asta mi-am dat seama ca port iubirea cu mine oriunde as merge. Fie ca-s la scoala, intr-un magazin, acasa, pe strada, intr-un bar, in bloc, la o scara, intr-un parc etc.etc.etc. iubirea e acolo, chiar in fata mea. E langa mine in orice moment. Dimineata cand parul mi-e ciufulit si ochii mi-s mititei , dupa-amiaza, seara, noaptea. E cu mine pana si cand dorm, cand mananc, cand merg la baie. Oricand. Nu m-a abandonat niciodata.
De felul meu sunt cam nesimtita si ii arat degetul din mijloc. De fapt… asta e singurul lucru pe care i-l pot arata. Dar stiu ca nu se supara. Doar e iubirea…
Cum stiu ca-i iubirea? Asta-i simplu. N-am cum sa o confund. Este reala. Nu va mint. Si ceilalti au vazut ca o port cu mine mereu. Si au admirat aceasta relatie inseparabila dintre mine si iubire. Unii cred ca au fost si invidiosi. Mai ales fetele. Iubirea e frumoasa. Nu va mint. Chiar exista. Si este a mea, doar a mea. As putea sa o impart cu cineva. Dar refuz. Ce-i al meu, e al meu si-atat.
Cu toate astea azi am vrut sa scap pentru un moment de iubire. Si cu greu am reusit. Dar uite-o acum, aici, privind si altceva decat degetul meu din mijloc. Dupa multe cautari… pana la urma mi-am gasit suportul special pentru inelul meu „LOVE”. Si-acum, iubirea nu mai e cu mine. Sta pe birou, ascunsa si cu capacul pus.

Lasă un răspuns

