Asa nu

Standard

Imi place sa-mi recitesc postarile ♥

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

De fapt… nu prea-mi place ca mereu arat asa cand le citesc:

„Nu pot sa cred c-am scris asta.”
„Ce naspa am scris!”
„Ce dracu!?! Cum am putut sa exagerez in halul asta?”
„Sa-mi bag picioru’ in el de blog. Acum il sterg!!!”

Nu stiu daca in prezent scriu mai bine sau nu, ca asta o voi afla peste doua luni 😆 dar cert e ca atunci cand ma apuca mania asta trebuie sa caut, sa recitesc, sa sterg sau sa corectez si sa public din nou. Si asta am de gand sa fac de-acum.

Wish me luck

Lasă un răspuns

