Ziua mea norocoasa

Standard

In Bravo, Cool Girl sau Bravo Girl [ca pentru mine toate astea trei sunt la fel si chiar nu mai stiu in care m-am uitat] scria ca azi e ziua mea norocoasa.
Poate c-ar trebui sa joc la loto sau la pacanele. Azi ar trebui sa fac multe pariuri. Ar trebui sa ma implic mai mult la scoala. Cine stie de unde sare norocul?
Deja ma simt de parc-ar fi ziua mea. Sunt atat de bine dispusa incat…

…o sa ma duc sa fumez o tigara si-o sa frec menta ca de obicei.

De unde atata noroc? Poate ca o sa-mi dea mai mult rest la magazin. Cine stie?!?!? Sa mor eu daca-i zic vanzatoarei alea sictirite ceva. E in asa hal de nasoala incat da ochii peste cap la fiecare cinci minute. Parc-am pus-o eu in spatele tejghelei. Chioara dracu’.

O zi buna si viua.
Dar nu uitati, asta e doar ziua MEA norocoasa.

[Noroc? WordPress’u e un bulangiu, nu ma lasa sa pun ce poza vreau. Nu mai pun nimic.]

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

