Mi-e lene

Standard

• Stii senzatia aia cand stii ca ai ceva de facut dar ti-e prea lene ca sa faci ceva? Exact asa ma simt eu acum… de o lene absoluta.
E 9:29 AM si dorm pe mine.
„Primul razboi mondial” si „Maitreyi” ma lasa rece. Marti e una din zilele alea de cacat la scoala.
Mai bine m-as duce sa fumez o tigara. Dar nu. Pur si simplu mi-e lene sa ma misc din fata monitorului.
Mi-e foame. Mi-e lene sa ma duc sa-mi iau paine.
Mi-e sete. Mi-e lene sa ma duc pana in bucatarie si sa beau apa.
Cam asa e in fiecare dimineata. M-am plictisit. Lenea e o stare generala. Argh. Mi-e lene sa mai scriu pe blog. Gata. Ma dus sa fumez o tigara. 

Poate •

Lasă un răspuns

