Idiotilor

Standard

Nu-i ca si cum as avea toata rabdarea din lume.
Exista vestiar. De ce mortii tai stai si te schimbi inainte si dupa ora de sport in baie? Intr-o cabina. Eu ma pis pe mine. N-o sa stau cinci minute ca sa-ti schimbi tu o pereche de pantaloni. Trece pauza, dracu’ s-o ia, ca si aia e de 10 minute. Iesi in pula mea de acolo mai repede. In cel mai rau caz te poti schimba in clasa. Stiu ca ai obsedati care ar da orice sa vada o pereche de chiloti si un sutien. Si eu am virgini frustrati din astia prin clasa. Da’ asta nu te scuza cu nimic. Nu esti mai mult decat o pizda proasta care se baga cu colega de banca intr-o cabina doar ca sa se schimbe. Si mai si radeti. Ce-o fi asa amuzant cand voi sunteti inauntru si eu afara, pisandu-ma pe mine, habar n-am.
Mai e si dobitocul de la 10C care se simte amuzant doar pentru ca inchide becul la baie. Iti dai seama ce-a facut el? M-a lasat pe intuneric cand ma pisam. Si-a dovedit barbatia. Asta e clar. Mare cat usa si prost [am mai scris despre el, anul trecut,  AICI]. Nu mai pot de ras.
Si-apoi se face coada la chiuvete. Sunt pizdutele alea care stau cu mainile sub jetul de apa cate doua minute holbandu-se, in acelasi timp, la curul lor [nu ca ar avea la ce sa se holbeze] din oglinda. Curu’ nu ti-a plecat nicaieri fetito. E tot acolo. Nu l-ai scapat in wc. Si doua minute ca sa te speli pe maini? Ce dracu!?! Ti-ai bagat degetele in cur? Grav.
Si astea de-a 10-a, ca astea de-a 10-a. Da’ sa le vezi pe alea de-a 9. Sunt de juma’ de metru toate si au numa’ figuri ieftine in curu’ ala si sutiene cu push-up. Ce domnisoare smechere sunt pentru simplul fapt ca in pauza mare se ascund dupa Mere [locul de fumat] sa pufaie o tigara la misto si sa bea o doza de bere. Fetele rebele. N-am ce ma caca.

Lasă un răspuns

