Sunt un fel de Cenusareasa

Standard

Avand in vedere ca taica-meo e plecat in Germania si mama lucreaza 11 ore pe zi, sunt singura din casa care face curat. Si sambata, la mine, e mereu zi de curatenie. Cred ca e un fel de lege nescrisa a casei.
Tata nu s-a recasatorit si eu n-am doua surori vitrege acre, dar uneori mama e o scorpie si exista destui hateri. Se pune, nu?
Nu mi-a aparut nici o zana buna in camera care sa transforme un dovleac intr-o caleasca, niste soareci in cai si nici nu mi-a transformat pantalonii de training si bluza de pijama intr-o rochie superba… Dar in povesti orice zana buna este trecuta deja de prima tinerete, asa ca… eu o am pe bunica. Nu ca ar avea vreo bagheta magica si capacitati supranaturale, dar cine are nevoie de caleasca atunci cand are un jeep Hyundai Santa Fe? Cat despre rochie… bunica-mea are sectie de croitorie. Ar sti sa-mi faca o rochie. Cred. Sper.
N-am pantofi de cristal, dar am o pereche superba de cizme mov, cu tinte. Ay!
Nu mi-am pierdut nici un pantof, pe nici o scara, dar am alunecat pe gheata in fata liceului anul trecut si cineva mi-a dat inapoi un cercel-buburuza pe care-l credeam mort de mult.
Cand mi se impun limite nu prea tac si plang, dar ce conteaza o virtute in plus sau in minus cand stiu ca eu sunt Cenusareasa si-mi voi gasi printul pe cal alb si cu castel?

Lasă un răspuns

