Deja sapte

Standard

Semestrul asta e mai lung… Si-am zis ca n-o mai ard cu chiulitu’ asa mult. Da’ deja a trecut o saptamana de scoala si am sapte absente.
Cand eram in generala [si la sfarsit de an primeam diploma pentru: „nici o absenta„] mereu ii criticam pe aia care chiulesc. Mi se parea inutil atunci:  „Cum? De ce?” Uite simplu si cu tupeu. Pur si simplu se instaleaza starea aia de apatie, lene si stii in secunda urmatoare ca locul tau nu mai este la scoala. Si-apoi parca sunt prea multi oameni pe care trebuie sa-i suporti. Profesorii au pretentia sa le stii materia de la A la Z [de parca ei ar fi experti in toate domeniile] si colegii… cu glumele alea invatate de la televizor si de pe 9gag… ma lasa rece. Ma irita oamenii lipsiti de imaginatie.
Luni poate… trec si eu pe la scoala. Ar fi cazul. Pana atunci o sa ma rog de L. sa-mi faca o cerere. Scrie ca mama.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

