Reputatie de informator?

Standard

Pe mine ma amuza oamenii care te stiu doar de pe facebook, n-au stat niciodata cu tine, nu te cunosc personal, nu stiu absolut nimic despre tine, dar imediat ce aud un zvon la adresa ta il imprastie in stanga si-n dreapta de parca viata lor ar depinde de reputatia ta.
Mai e si faza aia cretina cu: „iti spun ceva despre x dar sa nu-i zici ca ti-am spus…”. Da’ de ce sa nu-i zica? Ti-e frica sa nu primesti un sut in coaie exact asa cum meriti? Sunteti penibili fratilor. Nu aveti o viata proprie si va chinuiti sa o futeti pe-a altora sperand ca astfel o sa cresteti in ochii lumii? Nu. De fapt sunteti doar niste paraziti ai societatii. Atat. Si daca unul dintre voi ar muri de foame in fata mea, nu i-as da nici macar un covrig. Stiu ca genul asta de persoana este dusmanul rasei mele si merita sa moara incet si in chinuri.
Esti in asa hal de distrus incat te duci si ma mesteci de cur la persoane pe care esti absolut sigur ca o sa-mi spuna ce cacat mananci. Si nu inteleg unde-i amuzamentul in toata treaba asta. Te-ai saturat de reputatia de labar trist si vrei un renume de informator?
Uite o informatie din lumea reala pentru creierasul tau cat un punct molecular: lumea nu se invarte in jurul tau, parerile tale sunt expirate si sfaturile pe care vrei sa le dai… nu, serios… n-am hartie igienica suficienta sa spun ce-as face pe ele.

4 răspunsuri »

  1. Aceeasi „problema” o am si eu. Nu stiu daca s-au imprastiat zvonuri despre tine si persoane care te stiu doar de pe fb te-au barfit ca si cum ati fi prieteni la catarama, dar eu am patit-o… de ce cacat se baga lumea in viata ta? Stiu. Au o viata prea plictisitoare si se baga in a celor care chiar au viata. :-??

Lasă un răspuns

