Are 15 centimetri

Standard

Sunt un lucru foarte util care masoara in general 15 centimetri.
Normal, sunt inerta, asteptand sa actionez. In una din extremitati am un smoc de par pe care-l port cu aroganta. Cand sunt utilizata, o faceti introducandu-ma rapid, sacadat si cu vigoare. Dar sunt adepti ai unei utilizari rapide, si altii a unei utilizari lente: totul depinde de temperament si de conditia fizica. Oricum, modul de folosire este mereu acelasi: miscari repetate intr-o cavitate calda si umeda, ce creaza o puternica excitare in zona in care se foloseste. Cand mi-am terminat treaba, las cavitatea umeda cu o substanta alba, spumoasa, lipicioasa si putin dulce. Aceasta substanta ramane bineinteles si pe parul meu. Trebuie sa ma speli bine, in asteptarea unei noi utilizari. O data ce mi-am recapatat fortele, astept linistita urmatoarea mea utilizare.
Unii ma folosesc de doua, trei ori pe zi, desi este un ritm pe care putine persoane sunt in stare sa-l suporte. Altii nu ma folosesc deloc. Iti dai seama ce dinti stricati au? Sunt o biata periuta de dinti. Ar trebui sa fiu folosita.

4 răspunsuri »

  1. wtf. Nu sunt bolnava.. dar in mintea mea.. chair nu intelegeam ce e cu periuta de dinti de la sfarsit si de unde stii ca substanta alba e putin dulce?
    wtf :))

Lasă un răspuns

