Sportul e sanatos

Standard

Nu-mi place sportul. Deloc. Si de nici un fel.
Pentru mine faptul ca o masa mare de oameni [de fapt profa de sport si mama] imi spun ca este sanatos nu constituie un motiv pentru care m-as apuca de vreun sport. Le zambesc si le arat curu’ din mers. Nimic mai mult. Prefer sa tac, sa ascult si sa raman in lumea mea.
Pe langa asta, in majoritatea sporturilor de care am auzit [nu ca m-as fi interesat de prea multe] se folosesc mingi. Eu am fobie de asa ceva. La ora de sport ma port de parca as fi plantata pe banca. Daca o minge zboara prin fata mea incerc sa ma ascund dupa calorifer, pacat ca nu se poate. Singura care are autoritatea si tupeul sa ma ridice de pe banca e profa, a carei tipat atinge 130 de decibeli si provoaca senzatia de durere. In rest, sunt planta.
Nu sunt in stare sa fac nimic la sport. Nu pot sa arunc greutati; fac 11 secunde la 50 de metri; la saltea sunt dezastru; nici nu indraznesc sa vorbesc de proba de rezistenta.
Nu voi fi capabila sa dau kilele-n plus jos de pe mine. Se pare ca sunt condamnata la o viata plictisitoare si trista. In timp ce toti cunoscutii mei isi vor da toata energia alergand la cros si limba le va fi la juma’ de metru in spate, eu voi sta in fotoliul de acasa, la caldura, mancand o ciocolata. Ce tragedie.

De fapt imi place patinajul artistic. Parca e un fel de sport, nu?
Da’ si pe ala, imi place doar sa-l privesc.

Lasă un răspuns

