Poveste de Craciun / Cea mai buna conferinta

Standard

*Interzis copiilor sub 18 ani*
*Exceptandu-i pe cei care cunosc personajele*

Rezumat: O ofticata mi-a daruit cea mai frumoasa conferinta de pana acum doar pentru ca a aflat, de la o barmanita, ca in Ajunul Craciunului, la karaoke, eu si cu o prietena de-a mea ne-am sarutat cu prietenul ei. Nu-i ca si cum ar fi fost cine stie ce, dar pentru ea a fost un motiv suficient sa transforme din „ce prostii am facut la betie” al meu in „Vreau sa dramatizez deci spune-mi ce-ai facut in Ajunul Craciunului!!” al ei.
Vreau sa-mi aduc aminte de conferinta asta si peste ceva timp, asa ca o sa postez cele mai frumoase parti din ea, pentru ca merita si altii o portie de ras. Am dat mult copy – paste, dar conversatia asta mi-a facut ziua. Si de cate ori recitesc, ma simt mai bine.

Personajele:
Winnie + Larisa = cele doua prietene false [am aflat si eu din conferinta asta ca de fapt eu si pagubita eram prietene, nu stiam] care s-au sarutat cu prietenul ei
Apostol= pagubita
Razvan= iubitul pagubitei
Bobo= fostul meu prieten
Stefan= actualul meu prieten pe care, se lauda ea, l-ar fi avut pe lista ei de fosti iubiti, dar „nu prea a stiut cum sa-l abordeze”
Vlad= fostul prieten al Larisei
Dragos= un copil mult prea agitat

Un mic amanunt? Pagubitei ii cam place pula.

Apostol has joined the conference. (11:16:11 PM)

Apostol: Aww,dezbatere…
Winnie =].: o sa-mi placa asta, Larisa
Winnie =].: deja imi place,Larisa
Larisa Ad.: Asa,fetele
Winnie =].: „aww”?
Winnie =].: da’ ce ti-a intrat?
Larisa Ad.: :))
Apostol: nu stiu…cred ca tie ti-a intrat ceva in cur…nu mie…
Winnie =].: nu, ca m-ai asigurat ca „in cur doare, nu simti nici o placere”
Winnie =].: si te-am crezu pe cuvant
Winnie =].: si totusi, dupa aceasta mica paranteza neimportanta,
Apostol: chiar asa,nu?cine stie?daca ai facut treaba asta,cred ca ai incercat de toate
Winnie =].: [pune-ti ochelarii si citeste ce-am scris…] dupa ce aceasta creatura incantatoare cu cap frumos [pe dracu], rotund, ne-a facut introducerea
Winnie =].: haideti sa trecem la subiect
Larisa Ad.: asa
Larisa Ad.: Winnie ce a mai facut?
Winnie =].: m-am cacat si-am tras apa acum 10 minute
Apostol: Winnie s-a sarutat cu Razvan in aceeasi seara ca si tine
Larisa Ad.: uuu
Winnie =].: uhuuu
Larisa Ad.: dezvaluiri socante
Winnie =].: misto
Larisa Ad.: :))
Winnie =].: :))))
Winnie =].: si mi-a placut?
Larisa Ad.: ce vaca esti
Larisa Ad.: :)))
Larisa Ad.: stai asa,ca vorbim serios
Winnie =].: a, da:)))

Apostol: aa…da?ma doare in varful pulii
Winnie =].: ai doar o pizda folosita, apostol, nu pula

Winnie =].: Apostol, sa nu uiti sa-i spui si lui Bobo, da?
Larisa Ad.: Raport
Winnie =].: cred c-ai uitat :-??
Winnie =].: hai repede
Winnie =].: 1,2,3 – 1,2,3,
Winnie =].: hai hai
Apostol: pauza, tarfelor
Winnie =].: ia uite… Apostol foloseste porecla ei si pentru alti oameni, ce generoasa e

Winnie =].: faaa da’ vorbesteee
PM Larisa Ad.: :))
PM Apostol: fa sa-i spui maica-tii….
Larisa Ad.: hopa…da de ma’ta cine s-a luat Apy?
Apostol: care tot asa se vorbeste despre ea si prin tot orasul
Winnie =].: ce replici bune ai
Winnie =].: hahahahaha
Winnie =].: ma cac pe tine de ras, apostol
Winnie =].: ce greu procesezi, ai murit?
Larisa Ad.: frumoaso,te caci?
Winnie =].: ai intrat pe net la „glume.pentru.api.punct.sunt.proasta.habar.n.am.” ?
Larisa Ad.: :))
Winnie =].: sau pe:”sunt.punct.irascibila.punct.n.am.punct.pula.punct.de.mult.punct.”?
Apostol: vorbesc la telefon sa rezolv cu voi …
Larisa Ad.: sa rezolvi cu noi?
Winnie =].: eu zic asa:la telefon mananci cacat
Winnie =].: pe net: esti proasta
Winnie =].: mai bine: fata-n fata
Apostol: i-auzi…fata-n fata? merge si asa
Winnie =].: dar pe net e mai amuzant, ca putem sa dam cuvant cu cuvant si celorlalti, ca sa nu mai povestim, poate pierdem vreo ceva amuzant
Apostol: hai,pizda…te crezi tare in gura sau ce?
Winnie =].: hopaaa…ti-ai gasit ovarele?
Winnie =].: :>
Apostol: nu…tu ti-ai gasit coaiele
Winnie =].: da…si pula mi-am gasit-o
Winnie =].: vrei o muie?
Winnie =].: ;;)

Winnie =].: pacat ca razvan te vrea pe tine
Winnie =].: si DOAR pe tine
Winnie =].: in rest, e violat prin bai
Winnie =].: fara voia lui!!!
Winnie =].: :)))
Larisa Ad.: :)))
Apostol: Daca voi ati fost prietene bune incat sa acceptati…e toata treaba buna
Larisa Ad.: Bine,fetele… mai eceva de lamurit? Pentru ca oricum,Razvan o sa fie iertat,noi suntem tarfele..si Apy e sfanta.
Winnie =].: tarfa proasta…dupa ce ca te-ai bagat cu nasul in curul meu si mi-ai dat un french
Winnie =].: acum ce vrei? sa fim prietene?
Winnie =].: si „prietene bune”?
Winnie =].: sa sugi o pula
Larisa Ad.: Prietene Apy?
Larisa Ad.: Prietene?
Apostol: nu,coaie….prefacuta,ca intotdeauna…nu,Larisa?
Larisa Ad.: daaa
Winnie =].: pai esti prefacuta, pizda folosita ce esti
Winnie =].: cand te aud:
Winnie =].: „eu sunt agresiva”
Winnie =].: cacattttt…….. esti proasta de puti
Winnie =].: stai intr-un colt
Apostol: duci lipsa sau care e problema ta?
Winnie =].: si belesti o pula
Winnie =].: taci
Winnie =].: duc fa lipsa
Winnie =].: da’ cred ca e mai bine asa decat sa stau cracita toata ziua cu gagiu’meo intre picioare
Larisa Ad.: uai Apy…esti irascibila ca n-ai pula..am inteles…la Revelion fugeai de pula si acum ii duci lipsa?
Larisa Ad.: trist
Winnie =].: ai uitat cand fugeai de Razvan la Revelion si te tineai dupa mine? Brusc ti se facuse frica de pula? Tu? Care esti in stare sa aspiri o pula pana o absorbi cu totul? N-as fi crezut…

Larisa Ad.: hello
Larisa Ad.: gara
Larisa Ad.: specifica
Larisa Ad.: cine ? cum?
Winnie =].: alooo… pizdaaa
Winnie =].: e ecou acolo
Winnie =].: :))
Larisa Ad.: :))))
Larisa Ad.: stai asa usor
Apostol: mai,mai,mai…tarfa proasta?imi pare rau,dar tarfele sunt femeile care se culca cu mai multi…
Winnie =].: de ce pula mea te tineai dupa mine la Revelion? Eu n-am nimic sa-ti ofer, daca ma intelegi
Winnie =].: aaa…am inteles. Acum serios vorbind, nu esti nici curva, nici tarfa, esti doar Apy, e un termen suficient

Winnie =].: auz’? da’ cine statea blocata in camera lui razvan cu o pula-n pizda zile-ntregi?
Larisa Ad.: :))
Winnie =].: Acum nu mai recunosti? Cine sta la masa in roca si rade pentru ca „abstinenta o omoara”
Winnie =].: :))
Winnie =].: abstinenta? serios?
Winnie =].: pula e tot ce-ti doresti?
Apostol: da,serios…
Larisa Ad.: ,,pula e tot ce iti doresti?”
Larisa Ad.: ,,da,serios”
Larisa Ad.: ce cacat,Apy? :))))
Winnie =].: :)))
Apostol: mai bine as sta departe de Winnie…poate iau paduchi…
Larisa Ad.: :))))
Winnie =].: wtf!?!?! :))))
Larisa Ad.: asta a vrut sa fie o insulta?
Winnie =].: zii lu’ sor’ta sa nu-ti mai sopteasca gresit
Winnie =].: :)))

Larisa Ad.: Apy,pe tine ce te-a deranjat? Ce s-a intamplat? Sau ca nu ti-am spus?
Winnie =].: ca-i o curva proasta
Apostol: curva proasta se spune de maica-ta prin tot orasul,nu de mine…imi pare rau…
Apostol: nu mi-ati zis,coaie…
PM Winnie =].: „stii, ne-am sarutat cu razvan”
Winnie =].: „a, nici o problema, e ok ca mi-ati zis”
Apostol: era mai bine…
Larisa Ad.: ok,Apy..si de ce te folosesti de chestii de astea? ,,ma’ta-i curva?”
Larisa Ad.: crezi ca o intimidezi?
Larisa Ad.: din cate vad
Larisa Ad.: ea s-a luat de tine, nu de maica-ta
Winnie =].: m-ai intimidat incat eram pe aproape sa deschid cracii la fel de repede ca tine

Larisa Ad.: da? si asta fac prietenii?
Larisa Ad.: prietenii care tin lectii de viata
Winnie =].: Larisa,mai usor,ca iar face „awww”

Winnie =].: eu ti-am zis adevarul Apostol, l-am fortat, si l-am bagat in baie, l-am violat
Winnie =].: n-a vrut deloc
Winnie =].: nici nu i s-a sculat pula
Winnie =].: am legat-o cu carlige

Larisa Ad.: Apy,tu spuneai ca caa ti-ai indepartat prietenii siiiii..ihihh esti singuraaa
Larisa Ad.: si acum ce pula dracului faci?
Winnie =].: esti singura pentru ca….esti proasta
Winnie =].: si te bagi in treburile altora
Winnie =].: ca o curva proasta
Larisa Ad.: like

Winnie =].: cu tine vrei sa vorbesc frumos, javra?
Apostol: javra?chiar asa?adu-mi argumente
Winnie =].: argumente?
Winnie =].: nici o flegma nu meriti
Winnie =].: si vrei argumente
Apostol: motive,poftim…
Winnie =].: cate pretentii pe capu’ tau
Winnie =].: motive? n-auzi ca nici un scuipat chinuit nu meriti?
Apostol: ti-am zis …fa sa vorbesti cu maica-ta sau ci cine iti permite
Winnie =].: cred ca imi permit cu tine cam orice, ca si Razvan isi permite cam de toate cu tine :))

Winnie =].: si dupa, daca nu ti-a ajuns, poti sa sugi o pula.. toata toata.. cum iti place tie
Apostol: incearca tu de la talpi in sus
Winnie =].: wtf!?!?!
[nici acum, cand recitesc cacatul asta, nu-mi dau seama ce gluma ar fi trebuit sa fie]
Larisa Ad.: Apy,n-am nimic cu tine..dar replicile tale-s groaznice
Larisa Ad.: uite ce-i Apostop…esti frustrata,da-ti o limba-n cur…esti stresata,da-ti o limba-n cur..esti suparata,da-mi o limba-n cur

Larisa Ad.: ma plictiseste drama asta
Winnie =].: stefan era pe team la mine… voia sa rada si el de fana capului de pula asta
Larisa Ad.: :)))
Apostol: ce gata,ma?legati-va si de dramele voastre adolescentine

Winnie =].: curva drecuuu
Winnie =].: panaramaaa de la barr
Winnie =].: :))
Apostol: mai bine decat o tigara infipta in incheietura… [wtf!?! /x2]
Larisa Ad.: =))))
Larisa Ad.: asta ce a fost?
Larisa Ad.: coaieeee?
Winnie =].: :))))))))))
Apostol: eu sunt aia? voi doua ce ziceti de voi?
Winnie =].: te simti, nu-i asa?
Larisa Ad.: ce facii Apyy?? chiar nici o replica?

Winnie =].: tarfa… un pedofil, oricat de pedofil ar fi… se uita la o pizda de 16, pentru ca e buna
Winnie =].: tu? tate nimic, cur nimic, craci strambi
Winnie =].: noroc ca ai tot o pizda, si tot o pula intra
Winnie =].: si o gura, ca sa sugi
Winnie =].: atat
Apostol: atat?
Larisa Ad.: :)))
Apostol: hmm
Winnie =].: atunci cu Dragos… cata drama pe capu’ tau: „a vrut sa-mi atinga un san, sa-i dau mesaj lui Razvan imediat”. Un san? /:)  de parca daca ar fi vrut, ar fi avut ce sa atinga
Apostol: puteai mai mult
Winnie =].: nu prea sunt in forma azi
Apostol: macar am, nu ca tine
Winnie =].: tocmai am zis ca n-ai deloc, proast-o [ups, my bad!]
Apostol: proasto*
Apostol: dar gramatica
Winnie =].: proasta pulii
Winnie =].: hopa c-am gresit
Winnie =].: fa vitico
Winnie =].: da’ de fapt eu scriu cum vreau eu:
Winnie =].: SU-GI PU-LA CU PA-TOS
Larisa Ad.: :)))
Winnie =].: PE TOAT-A TOAT-A TOAT-A
Winnie =].: scriam repede si din reflex am apasat pe „-„, da’ ma cac pe capu’ tau
Apostol: stii o pula..
Winnie =].: tu o stii mai bine

Winnie =].: atat stii: „da,bine” sau „awww”
Apostol: iti permiti cu zdipele de la tine de la bloc…nu cu mine…
Winnie =].: da, bine
Winnie =].: hai, mai da o replica la fel de interesanta, sa zic si „aww”
Apostol: nu am facut sarmale impreuna
Winnie =].: awww
Larisa Ad.: awww
Winnie =].: zdipe si sarmale, ce replici
Winnie =].: „zdipe”
Winnie =].: lololololo
Winnie =].: :)))))))))
Larisa Ad.: zdipi ne retragem?
Larisa Ad.: :)))
Larisa Ad.: ca ma plictisesc
Winnie =].: problema cu orice gluma, draga Apostol, este ca intr-un om necretin are termen de expirare
Winnie =].: „zdipa” a avut vremea ei, acum nu mai e amuzant
Winnie =].: la fel si faza cu „am facut sarmale impreuna”
Apostol: la fel si curva…a expirat cu tine
Winnie =].: tu inca n-ai expirat, asa ca nu mai minti

Apostol: mai bine decat tarfa de winnie
Winnie =].: tarfa, curva, pizda, zdipa, sarmale
Winnie =].: altele in afara de astea, nu mai ai?
Larisa Ad.: :))
Larisa Ad.: MAZGA!
Apostol: o gaura mare ai tu…se numeste gura…in care intra toata lumea si nu mai iese…
Larisa Ad.: :))
Larisa Ad.: razi, Winnie
Larisa Ad.: sa nu se simta prost

Apostol: nu,dar tu?macar Bobo a stiut ce sa aleaga de la inceput…
Winnie =].: mai intai a fost cu tine
Apostol: si a trebuit sa te joci cu vechiturile mele
Apostol: la fel si cu Stefan
Apostol: nu?
Winnie =].: aaa… trebuia sa ma simt prost acum, nu?
Winnie =].: stefan a fost al tau? am uitat sa ma uit pe bon, imi pare rau
Apostol: si cu Razvan…ii bun

Apostol: sa te fute si in cur din partea mea…ma doare fix in pizda ta
Winnie =].: auleu… pe asta unde-ai gasit-o?
Winnie =].: ti-ai bagat un deget in pizda si-a iesit?
Larisa Ad.: :)))
Larisa Ad.: te doare-n pizda ei?
Larisa Ad.: ma sperii
Winnie =].: :))))

Winnie=].: AM Winnie=].:Stefan, cum sa te abordez?/ Stefan: cu talent / Stefan: :)) / Winnie=].: uai, suna a cocalar :)) / Stefan: ma abordezi daca ma iei in brate
Winnie =].: ia uite
Winnie =].: trebuia doar sa-l iei in brate
Winnie =].: da’ esti proasta
Winnie =].: ti-am explicat de atatea ori sa nu sari pe ei si sa le desfaci pantalonii ca sa le sugi pula
Winnie =].: ii iei in brate si atat, vaca nimfomana ce esti

Winnie =].: Apostol, multumesc
Winnie =].: mi-ai facut o seara mai buna
Apostol: cu placere…oricand
Winnie =].: _))_ , hai indreapt-o, esti profesoara
Larisa Ad.: asa ii zici si lu Razvan dupa ce pleci de la el? „cu placere.. oricand”?
Winnie =].: :))))))))
Winnie =].: urat Larisa
Winnie =].: :)))))
Winnie =].: :))))
Apostol: asta zici tu cand pleci din camera lui Vlad…daca tot ai avut intentia…
Winnie =].: ce urat
Winnie =].: Larisa…sari pe ea
Winnie =].: :))
Larisa Ad.: ihii..hai sa aruncam vina pe un biet baiat
Winnie =].: larisa, noi suntem niste tarfe
Winnie =].: api e virgina….. prin urechi pe undeva, prin buric… de urechi nu sunt chiar sigura
Larisa Ad.: de Vlad te iei de proasta,ca nu stii nimic,animala dracului!
Winnie =].: :)))
Larisa Ad.: ce stii tu?
Larisa Ad.: stii sa sugi
Larisa Ad.: sa bagi
Winnie =].: „animala dracului”? jignesti animalele iubi 😦
Larisa Ad.: sa freci
Winnie =].: Muisto, daca te mai iei de barbatii nostrii, devenim rele…

Apostol: voi ati inceput….deveniti bestii…ahideti
Winnie =].: uuu
Winnie =].: bestii
Winnie =].: :>
Larisa Ad.: dar tu? ti-a intrat pula-n gat si nu ai replici bune?
Winnie =].: ti-a intrat pana-n stomac?
Larisa Ad.: nu te sufoca
Larisa Ad.: usor
Larisa Ad.: incet
Winnie =].: mai respira
Larisa Ad.: hai,acum
Larisa Ad.: vorbeste
Winnie =].: mai lasa pula
Winnie =].: ia o gura de aer
Apostol: nu,mie imi este somn…eu nu stau noptile fututa in cur ca voi…
Larisa Ad.: :))
Larisa Ad.: stai ziua
Winnie =].: nu stai noaptea, stai toata ziua la Razvan acasa, iti place pula
Winnie =].: si de Revelion fugeai de el
Winnie =].: tie? sa-ti fie frica de pula? trebuie sa-mi caut calendarul si sa incercuiesc 31 decembrie 2011
Winnie =].: Bai, eu un singur lucru mai vreau de la tine Apy, acum serios vorbind
Winnie =].: vreau sa mai dansezi o data!!!! o singura dataaa!!!
AM Winnie =].: :)))))))))))))
AM Larisa Ad.: :)))

[E amuzant pentru ca ea danseaza cam asa:]

Larisa Ad.: uai sa-mi bag pula-n gura ta,da ce replici jalnice ai
Larisa Ad.: sa-mi pupi borta curului lung si apasat
Winnie =].: Apostol, tu ne-ai informat ca „in cur doare”, asa ca schh
Larisa Ad.: „ce doare in cur, sor-mea!” :))

Winnie =].: daca ar disparea barbatii de pe planeta, ce ti-ai mai baga in pizda?
Larisa Ad.: hahaaa
Larisa Ad.: cine stie
Larisa Ad.: poate ai gaura-n stomac
Winnie =].: :))))))
Winnie =].: n-are…n-ai vazut cata bere intra acolo?
Larisa Ad.: peria de la WC eventual
Larisa Ad.: :))

Winnie =].: de cate ori m-am rugat sa pleci mai repede din Roca si sa te duci acasa…
Larisa Ad.: Si uneori,Dumnezeu arata ca exista
Winnie =].: am simtit ca Dumnezeu ma iubeste de cand a plecat gagiu’tu la Beius
Larisa Ad.: :))
Winnie =].: dar o sa se intoarca, o sa te ascunzi dupa el si o sa zici :”eu sunt agresiva, daca Razvan isi da drumul in mine sunt agresiva, de daca tin teste de sarcina la colectie? sunt agresiva”
Winnie =].: „ce fata rea sunt euuu”

Larisa Ad.: „vreau sa dansez’ :)))
Winnie =].: pana afli tu, apostol, daca noi ne-am sarutat cu el sau nu… eu atat iti spun:
12:31:49 AM Larisa Ad.: pe bar..sa-mi pozeze pedofilii zdipa
Winnie =].: eu n-am nimic de pierdut
Winnie =].: prietena buna, nu erai
Winnie =].: erai o mancatoare de cacat
Winnie =].: erai proasta si taceai, parca vorbeam la pereti
Larisa Ad.: de ce pui la trecut?
Winnie =].: si mai multa incredere puteam sa am in propriul meu cacat
Larisa Ad.: erai erai erai
Winnie =].: ok atunci: esti, esti, esti, ca are dreptate Larisa
Winnie =].: o mestecatoare de buci, asta esti
Winnie =].: si atat
Larisa Ad.: punctulet

Apostol: sa va cer ultimele chestii inainte sa inchid?
Larisa Ad.: pula?
Winnie =].: vrei bani? poti sa ceri, da’ nu primesti decat o muie, daca o vrei
Larisa Ad.: nu vrea bani
Larisa Ad.: stai asa
Winnie =].: te futi pe gratis daca vrei, daca nu, nu primesti nimic
Winnie =].: m-a facut curioasa
Larisa Ad.: gata,shh
Winnie =].: 😀
Larisa Ad.: spune Apy
Apostol: balerinii si 50 de lei…n-am uitat…
Larisa Ad.: :)))
Winnie =].: ti-am zis eu ca cere bani :))
Winnie =].: 50 de lei pentru prezervative sau pentru pilule? sau ti le cumpara razvan ca de obicei?

Apostol: atunci sa ii spun mamei sa se miste pana la tine sa ii dai?
Winnie =].: ti-a luat 15 minute sa cauti o replica, n-ai gasit, si acum o dai naspa
Apostol: nu,doar vorbeam cu maica-mea…
Apostol: atat…

Winnie =].: maica-ta stie de conferinta?
12:38:38 AM Apostol: da
Winnie =].: si pe langa faptul ca cere bani, stie ce face fic’sa? Stie de ce nu-i raspunzi la telefon? Stie ca stai toata ziua cu pula in gura la Razvan acasa si cand iti suna telefonul il arunci pe fotoliu? Habar n-are.
Larisa Ad.: sa-i spun ca draga ei fata se fute zilnic?
Apostol: dar de futut in cur stii,nu?
Larisa Ad.: nu mai bine ca tine
Winnie =].: pai daca tu ne povestesti, Andreea, cum sa nu stim? Esti cea mai buna la descrieri…
Winnie =].: ne povestesti ca Razvan te poseda si ca e un „armasar”
Winnie =].: ca „sexul anal” doare si ca Razvan are… penisul mic :”>
Winnie =].: de parca ne-ar interesa
Larisa Ad.: :))
Winnie =].: ntzntz
Apostol: daca pe voi va doare,e nasol
Winnie =].: eu am zis ceva putin mai inainte, reciteste… si pastreaza-ti experientele de viata pentru tine, mai fata

Winnie =].: cand o sa vrei balerinii, n-ai decat sa-i ceri, pentru ca n-am de gand sa umblu cu papuci in geanta toata ziua pentru ca asa vrei tu
Larisa Ad.: vai,ce prietena buna esti ca ai iimprumutat niste balerini..
Winnie =].: asa…altceva?
Winnie =].: ca deja ma plictisesc
Apostol: ti i-am imprumutat….ar trebui sa mi-i dai inapoi
Winnie =].: mai fata, nu te panica, o sa ti-i dau inapoi ca am si eu papuci :))))
Winnie =].: lololololol
Larisa Ad.: mai fata
Larisa Ad.: linisteste-te
Larisa Ad.: ca ai orgasm acusi
Winnie =].: :))
Winnie =].: e clar ca Razvan e plecat
Larisa Ad.: :))
Apostol: draguto-eu ma pot descurca si singura
Winnie =].: cu..degetul?
Larisa Ad.: cu..ce vrea ea

Winnie =].: faci pe virgina?
Winnie =].: e maica-ta langa tine?
Winnie =].: poate pe ea reusesti sa o minti
Winnie =].: noua, ca ne povestesti in fiecare zi CUM FACI SEX cu Razvan, pe noi, n-ai cum sa ne minti
Winnie =].: serios acum
Winnie =].: las-o mai moale apy
Winnie =].: nu pacalesti pe nimeni
Apostol: toata ziua…tarfelor,voi faceti asta?
Winnie =].: negarea e primul pas 😀
Winnie =].: ai impresia ca s-au inversat rolurile? ti-ai lipit himenul cu Picatura?
Larisa Ad.: apropo..ai grija la prezervative scumpo..esti o bomba de hormoni
Larisa Ad.: pentru ca esti proasta lemn

Winnie =].: sa faci un lucru moral si bun, iti este jena. Da’ sa scoti o jucarie dintre „testiculele” lui Razvan, nu ti-a fost jena, nu?
Larisa Ad.: :)))
Winnie =].: fumezi pachete intregi pe zi si bei bere non-stop, nici nu stiu unde mai incape
Winnie =].: si te mai si droghezi!
Apostol: in fond si la urma urmei….care-i problema voastra?
Winnie =].: problema noastra? tu ai inceput, mai fata!
Winnie =].: tu ai venit la masa noastra si te-ai facut de cacat, incercand sa ne faci pe noi de cacat
Winnie =].: tu ai inceput
Winnie =].: tu, cu isteriile tale
Larisa Ad.: :))
Winnie =].: vii si tipi la noi degeaba
Apostol: degeaba?
Winnie =].: bai frate
Winnie =].: un lucru sa-l stii:
Winnie =].: CAND ESTI „INSELAT”…. [relativ inselat in cazul tau]
Winnie =].: problemele ti le rezolvi cu partenerul, ca la urma urmei, cu el esti combinat, nu cu noi
Larisa Ad.: nu sa sari pe ,,tarfe”
Larisa Ad.: drept!
Winnie =].: eu ma pis pe relatia voastra, imi sunteti indiferenti si in cuplu, si separat, mai ales tu. Macar cu gagiu’tu mai ai ce discuta, dar tu… taci ca proasta… asa ca la ce bun sa stau cu tine?
Winnie =].: si vezi ca am o postare noua pe blog in legatura cu asta, poate intelegi si tu ceva
Apostol: la fel cum te-ai pisat pe Bobo,nu?
Larisa Ad.: hai spune..si eu pe Vlad, nu? ca na, trebuie sa zici ceva si de mine
Winnie =].: iar ma mesteci de cur?
Winnie =].: vorbeam de cu totul alte chestii, dar in fine… o sa-ti exlic ca la prosti
Winnie =].: nu, nu m-am pisat pe Bobo, fraiero
Winnie =].: doar ca intre noi nu mergea, si n-a mers niciodata
Winnie =].: dar ma cac pe capul tau pentru ca MIE imi merge totul foarte bine acum, si tu erai singurul impediment
Winnie =].: thx God pentru ziua asta
postol: normal….te-ai lins cu Razvan si iti merge bine
Larisa Ad.: :)))
Winnie =].: :))))))
Winnie =].: vorbesti serios? :)))))) da’ ce-i razvan? Dumnezeu?
Larisa Ad.: :))
Larisa Ad.: ne atingem de el si totul e ok..
Larisa Ad.: aaaaa..deci de asta ti-e tie asa bine
Winnie =].: eu nu sunt proasta, ca tine, sa ma complic intr-o relatie care se vede ca nu merge. De ce sa ma leg la cap fara sa ma doara?
Winnie =].: Tu de asta stai toata ziua cu penisul in vagin? Ca sa-ti mearga bine? Nu prea iti merge…

Will be continued…

9 răspunsuri »

  1. Sunteti foarte rele fetelor.
    Foarte rele…dar si fata asta e foarte proasta…de-as avea si eu cine…
    idem „sandy’s blog”…ai niste replici jos palaria.ai facut-o de ras.

Lasă un răspuns

