ghghghskolskolskolghghghghgskolskolskol

Standard

12:48 AM. Sunt pe filmul meu.

Am ajuns acasa inainte de 12. Ca Cenusareasa. N-am mai fost de mult in starea asta. E prea bine. [Scriu corect, da?]
Ce mai seara. Ce mai concert, de fapt. N-a fost atat de rau pe cat ma asteptam sa fie. Dimpotriva.
Cineva a incercat sa-mi futa filmul. Muie tie [stiu ca acum citesti si esti sigura ca esti tu, deci MUIE TIE! Un kil de muie! O sa incetez sa mai scriu cand tu o sa incetezi sa ma crantani de cur.] N-ai reusit, din pacate. Esti prea proasta ca sa faci ceva cand esti treaza si ai nevoie de doua beri la bord ca sa prinzi tupeu. Esti un fel de frumoasa adormita, nu adormi definitiv ca sa mai scapam de-o vita?  „A trecut peste, dar pe tine in special nu te suporta pentru ca nu poate fi ce esti tu…” [ai dat-o bine C.]  Muie tie, din nou.
In afara factorului nefast totul a fost ok.
Stampila, muzica, cheta, fericirea, muian de betisor de urechi la doua mese distanta, iubire dintr-o parte si din alta, penibilul, sfaturi, el, ea, mai ales EL. Arr… [Stii momentul ala ciudat cand esti combinat cu cineva de cateva zile si ai impresia ca sunteti impreuna de ani de zile? Nu? Iti doresc sa treci prin asta.]
Eu am avut o zi buna. Voi?

[Sper ca maine dimineata, cand voi citi asta, sa nu sterg postarea. De ce as face-o? fkjghskolskolkldfgklskolskolskolkdfjglfskolskoljshgklslgkfklgkflskolskolskolskol]

Just peace happiness and love, bitches!

Lasă un răspuns

